Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (592)
Filtrera omdömen
592 resultat
Medlemsbetyg
114
214
169
65
30
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
114
214
169
65
30
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 592 omdömen
Omdömet skrevs 14 maj 2015 från mobil enhet

4⭐️⭐️⭐️⭐️????
Absolut inte!
Knappast 3!!!
Rekommenderar och beställer illa luktande svart taxi!
Sunkigt och gammalt och inte ok!
Får leta efter personal T ex i baren!
Rutten balkong, trasiga utemöbler,trasiga mattor och inget schampoo eller conditioner,
när man klagar kommer personal med ny tvål!
Middag på hotellet?
Rätt gott men personalen tycker att det är sååå kul att tala med varandra så dom glömde bort oss och vår varmrätt i typ en halv timme, trots 6 personer !!!!!!! I matsalen!
Blev såååå förvånade när vi satt kvar!
Vi undrade också varför vi gjorde det!
Bra frukost !
Men när vi ville åka buss på en helgdag visste personalen i receptionen inte hur det gick till?

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste som ett par
Tack Lisbeth C
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DomMarlioz, General Manager på Mercure Aix Les Bains Domaine de Marlioz, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2015
Google-översättning

Dear Sir, Madam,

We would like to thank for having taken the time to share your point of view on our hotel.

We are really sorry that the service did not meet your expectations. Be assured that we are taken into account your remarks regarding the room and the restaurant.

We are at your disposal if you would like to contact us at h2944-th2@accor.com.

Yours sincerely,


Gilles Saint-Marcel
Directeur général

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gilles S, Director of Sales på Mercure Aix Les Bains Domaine de Marlioz, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gilles S, Director of Sales på Mercure Aix Les Bains Domaine de Marlioz, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 februari 2017

Datum för vistelsen: februari 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gilles S, Director of Sales på Mercure Aix Les Bains Domaine de Marlioz, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 december 2016

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gilles S, Director of Sales på Mercure Aix Les Bains Domaine de Marlioz, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen