Omdömet skrevs 22 april 2018

Vårt andra besök här var lika hemtrevligt och välkomnande som förra gången. Ägarna arbetar hela tiden för att göra hotellet ännu bättre och nu ser vi fram emot när de får klart restaurangen. Speciellt som vi vet hur hög kvalitet det var på restaurangen NAGG som de drev tidigare i Stockholm. Vi längtar tillbaka hit.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Segerz
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Ägarna Sussie och Linnea tog väl hand om oss och vi kände oss som hemma från första dag.

Frukosten är riktigt bra med färska baguetter, croissanter och frukt samt hemgjord sylt. På den mysiga uteserveringen kan man äta frukost eller välgjord mat från deras nyöppnade restaurangen. Obs! Äter du där måste du beställa chokladbakelse. Bästa desserten på hela resan.

Rummen är fräscha och välstädad. Hotellet ligger i ett lugnt och tyst område. Från San Raphael kan du dessutom smidigt åka på dagsutflykter via tåg eller båt till Saint Tropez, Cannes, Antibes etc.

Hotel du Soleil är väl värt ett besök.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
3  Tack Jess0613
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Ett härligt hotell med mysiga rum och jättegod frukost. Ägarna Linnea och Susanne är väldigt hjälpsamma och fick oss verkligen att känna oss välkomna! Testa också den fantastiska maten på deras nyöppnade restaurang!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
1  Tack Therese M
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

St. Raphael är en pärla på franska rivieran och Hotel du Soleil ett mycket gästvänligt och bekvämt boende. Rekommenderas varmt. Enkelt att ta sig till via inflygning till Nice. Med tåget ett stenkast från Cannes.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Marianne B
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt litet hotell med svenska ägare. Lugnt och bra läge. Promenadavstånd till havet & centrala St Raphaël. Cyklar finns att låna. Nära bageri, liten affär & apotek. Fantastiska sängar & bra frukost. Vi var här för fjärde gången på 1,5 år.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Agneta L