“God mat och folkliv”

Le Safari
Rankad som nr 407 av 2 140 Restauranger i Nice
Kök: Franskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Här kan du sitta och titta ut över marknaden och folklivet.Alltid många gäster och goda pizzor och pasta. Även kött och fiskrätter finns, men de är relativt dyra.

Tack Viktoria585

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Bra familjär lunch här i Nice nära blomstermarknaden. Lätta, bra och enkla rätter för alla åldrar oavsett hur hungrig man är.

Tack sofiaczerk
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang.God mat och bra service! Åt den godaste linguini med vongole och creme brulee någonsin!

Tack Lisa L
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Beställde pizza och lax och husets vin. När notan kom in kostade vinet 56€ .... dyrt husets . Påtalade detta men MR servitör fattade inte att vi beställt husets vin. Very bad!

Tack Magnus H
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Maten var väldigt god och gedigen. Vi åt lax och torsk. Atmosfären var mysig då det hände grejer runtomkring på torget. Dock var servicen inte toppen, tog en tid att få både menyer, mat och nota. Men maten var super!

Tack Josephine D

Resenärer som tittade på Le Safari tittade också på

Besökt Le Safari? Berätta vad du tyckte!