“Mycket god mat i skönt avkopplande miljö”
Omdöme om Mon Petit Cafe

Mon Petit Cafe
Rankad som nr 34 av 2 171 Restauranger i Nice
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 17 november 2017

Först och främst är maten riktigt god och vällagad. Serveringen är mycket bra, och den lilla restaurangens inredning är trivsam och lugn. Efter mitt besök här mådde jag utmärkt.

Datum för besöket: november 2017
Tack Arne R
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mon Petit Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2017

ADPR-48

Thanks again for your visit and review about us, we hope to welcome you again in the future.

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Makalöst god mat och vi njöt av varje tugga. Maten var ytterst vällagad och full av härliga smaker... Så det blev en trerättersmiddag.
Priset är lite högre, men värt det!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack LottaS30
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mon Petit Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017

Lotta S

We are very satisfied about your review, thanks again.

Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Det här är bland det bästa jag ätit. Fantastiskt välkomponerad rätter. Menyn innehåller bara ett fåtal rätter, men dessa är otroligt väl genomtänkta.
Personalen är väldigt trevlig och engagerad.
Vi hade tur att få bord utan reservation, men vill man vara säker på plats bör man boka.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Mathias A
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mon Petit Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Mathias A

thanks again for your visit and for taking time to write a review about your experience in our restaurant.

Omdömet skrevs 24 september 2017

Förbokat bord ett måste.
Uterum delvis på gatan, men ändå väldigt lugn omgivning.
Suverän servitör med mycket god engelska. Inga missförstånd. Vi blandade olika rätter, där alla var mycket nöjda. Fisken var oerhört vällagad. Ständig uppvaktning av personalen trots att det var fullbokat såväl inne som ute. Vårt lilla barnbarn sov genom hela måltiden, vilket förgyllde atmosfären lite extra.
Glömde en jacka när vi lämnade, men personalen sprang ifatt oss och överlämnade den.
Absolut en bra restaurang i stenhård konkurrens.

Datum för besöket: september 2017
Tack Håkan W
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mon Petit Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2017

Håkan W

thanks for your lovely review, we hope to welcome you in the future.

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Om man är villig att lägga lite extra pengar jämfört med turiststråken, så är detta så värt det!
Maten är vackert serverad och smaker fantastiskt! Goda, franska klassiker i spännande tappning.
Därutöver var servicen i toppklass!
Kommer helt klart besökas igen!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack CCMalmberg
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mon Petit Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Caisa M

Thanks again for visit and for your nice review about our restaurant.

Resenärer som tittade på Mon Petit Cafe tittade också på

Nice, Cote d Azur

Besökt Mon Petit Cafe? Berätta vad du tyckte!