“Fantastiskt”
Omdöme om Le Bistro Gourmand

Le Bistro Gourmand
Boka med
Le Bistro Gourmand har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 95 av 2 171 Restauranger i Nice
Kök: Franskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Åt middag på uteserveringen. Beställde två rätter till att börja med. Servicen var helt perfekt och maten magisk med inslag av små rätter som överraskningar. Helt klart ett måste när man är i Nice. Priset väl värt!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Ida D

Omdömet skrevs 11 november 2016

Maten som serverades var helt fantastisk och över alla förväntningar. Jag åt en trerätters middag och samtliga serveringar var mycket fint presenterade. Minus får tyvärr miljön då det var väldigt upplyst och inte någon mysig känsla, men det vägs definitivt upp utav den väldigt goda maten. Helhetsupplevelsen var mycket bra.

Datum för besöket: november 2016
Tack Hannes J
Omdömet skrevs 24 februari 2016

Maten var absolut helt fantastisk. Service mycket bra trevlig personal. Synd att vi inte upptäckte restaurangen tidigare.

Datum för besöket: februari 2016
Tack Robert W
Omdömet skrevs 3 oktober 2013

Vi beställde bord men när vi kom hittade de inte vår bokning. Personalen lade skulden på oss och sa att vi kanske beställt bord på en annan restaurang. De satte oss ensamma i ett annat rum "på nåder" . Efter en kvart kom de tillbaka och hade då hittat vår bokning som de slarvigt hade skrivit in i boken.Ingen ursäkt alls. Efter att ha väntat rätt länge fick vi beställa mat och vin. Maten var mycket medioker och när vi klagade på att vinet inte var bra blev vi oförskämt bemötta. Vi lämnade restaurangen så snabbt vi ätit två av de tre rätterna vi beställt. Varken betjäning eller mat förtjänar någon stjärna!

Datum för besöket: oktober 2013
    • Atmosfär
1  Tack hsandmark
Omdömet skrevs 13 augusti 2013

Nice stoltserar med flera Michelinkrogar och detta är en av dem som förtjänar sin stjärna. Intim och fräsch inredning med små detaljer utan en känsla av överdåd. Annorlunda mix av utmärkta råvaror smakade perfekt och intogs i en skönt relaxad miljö. Rekommenderar er att beställa Menu Gourmand, 3 rätters med dessert. Personalen levererar det man förväntar sig och det blir en angenäm matupplevelse. Nöjd och belåten lämnar jag denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2013
    • Atmosfär
Tack GOurme369

Resenärer som tittade på Le Bistro Gourmand tittade också på

Besökt Le Bistro Gourmand? Berätta vad du tyckte!