“Peter”

Di Più
Rankad som nr 218 av 2 171 Restauranger i Nice
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Efter att ha provat på flera restauranger i gamla stan, så tyckte vi att den här restaurangen var den bästa! Snabb service. Trevlig personal. God mat. Grymt god glass till efterrätt. All mat som serverades runtomkring oss såg god ut.

Datum för besöket: september 2018
Tack Peter L

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Här får du en maträtten serverade på en "over-sízed" tallrik - väldigt läckert! Väldigt god pasta.
Mycket stark rekommendation!

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack 009Stefan
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Prisvärd restaurang med trevlig personal och mätthetsgaranti med tanke på de stora portionerna :-) Mysig atmosfär nära Promenade de Anglais i Gamla Stan. Det är oftast kö men den går relativt snabbt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack elvirabih
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Beställde en kronärtskockssallad med tomat. Det var ca 15 skivor tomat, 10 skivor parmesan ost och ett berg tunt skivad kronärtskocka utan vinegrette och thats it...??
Min sambo beställde ngn flankstek.
Desserten och trevlig personal lyfter hela stället men snälla; fixa dörren!!

Datum för besöket: december 2017
Tack sofiaczerk
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Stora portioner och super bra mat, frun åt pasta med laxsås och jag åt en pizza.
Vi var båda jätte nöjda och med det röda provencal vinet Gabriel hade vi en utmärkt start på kvällen !

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Dalton69

Resenärer som tittade på Di Più tittade också på

Nice, Cote d Azur

Besökt Di Più? Berätta vad du tyckte!