“Fungerade utmärkt för våra behov”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om VIA ITALIA AP1054

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Björn C
Dalby, Sverige
1 omdöme
“Fungerade utmärkt för våra behov”
Omdömet skrevs augusti 10 2015 för en vistelse i Juni 2015

Stor lägenhet med modernt och fräscht kök. Bra sovrum och bra altan som gav härliga sommarkvällar utomhus. Höll jämn temperatur trots avsaknad av luftkonditionering och dagstemperaturer över 30 grader. Nära till järnvägsstationen vilket var tacksamt vid transfer till och från flygplatsen. Rimligt gångavstånd till stranden och nära till små trevliga restauranger och shoppingscenter. Fungerade som sagt utmärkt för våra behov

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ natt
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera