Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet är gammalt men ändå prisvärt. Hotellrummet är rent och rummet städas nogrannt var dag. Läget är väldigt bra. Det är nära till buss och spårvagn! Frukosten är okej men inte mer. Man får helt enkelt det man betalar för.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Pontus N
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Små dubbelrum. Väldigt små duschar mer ett otrevligt draperi som fastnade mot kroppen. Märklig lösning på duschen vilket gjorde att golvet blev blött i hela toaletten efter dusch. Lyhört mot korridorer. Lätt mögeldoft i trapphus. Ok frukost men i ocharmig matsal. Trevlig personal och bra centralt läge.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Rasmus L
Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Mycket bra läge på stora affärsgatan även nära till stranden och gamla stan. Frukosten kostade 14 euro vilket var mkt dyrt i förhållande till innehåll. På rummet fanns inga hygienartiklar förutom tvål. Strandhanddukar fanns gratis till låns i receptionen men var gamla och slitna. Wi-fi koden var man tvungen att lägga in gång på gång eftersom den inte hängde kvar per automatik. En kyl på rummet hade varit bra. Jag skulle inte välja det en gång till.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack mosc01
Omdömet skrevs 2 april 2017

Det här hotellet har ett oslagbart läge om man är ute efter att bo centralt. Det är gångavstånd till strandpromenaden, hamnen, gamla stan och centralen.

Vi bodde i ett dubbelrum på våning två, det var välstädat och rent. Ingen lyx men ett bra mellanklasshotell. Något lyhört men vi uppfattade det ej som något problem.

Frukosten var över förväntan och det fanns såväl bacon, äggröra och korv som kokt ägg, olika brödsorter, bullar, kaffe m.m.

Från flygplatsen till hotellet tar det ca 15 min med buss och kostar 6 euro/person. Buss 98 går direkt utanför ankomsthallen och stannar inne i city, smidigt och bra mycket billigare än taxi.

Hannah & Göran

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack HLL2013
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Perfekt läge nära Place Massena. Spårvagn och bussar runt hörnet. Nära till shopping.
Samtidigt en familjär och trevlig stämning på hotellet.
Förhandla fram inkluderad frukost!
Vi har bott på hotellet 2 gånger- december och i mars. Bokade senaste resan via Expedia. Flög med Norwegian.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack 11 661