“Italiensk godbit”

Portovenere
Rankad som nr 136 av 2 083 Restauranger i Nice
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En liten mysig restaurang med mycket god mat. Mycket att välja på med hög kvalitet. Bra service och prisvärt. Många verkar återkomma hit. Populärt ställe!

Tack peka62

Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var återigen på denna mysiga italienska restaurang, med den mycket glada och trevliga personalen.
Frun åt en mycket god fisk och jag åt vongole bägge rätterna toppklass !

Tack Dalton69
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Käkade pasta med räkor och zucchini. Maten var smaklös och tråkig. Försökte krydda upp den med salt, peppar och parmesan utan resultat. En klassisk turistfälla!

Tack Louise L
Omdömet skrevs 21 augusti 2016

Vilken supermysig italiensk restaurang !
Tänk på att man måste boka bord, men väl på plats möttes vi av en leende kraftig italienare som hjälpte oss tillrätta både med mat och dryck,
Jag kan verkligen rekommendera denna restaurang, som ligger helt nära rue de france.

Tack Dalton69
Omdömet skrevs 22 juli 2016

Restaurangen ligger mitt i turistkvarteren men ändå får man känslan av en bra kvarterskrog, kul!
Menyn är ganska kort, maten vällagad med fina råvaror och vinlistan hade ett bra utbud i olika prisklasser. Servicen var bra och personlig vid vårt besök.

Tack HenrikJ_05

Resenärer som tittade på Portovenere tittade också på

Nice, Cote d Azur

Besökt Portovenere? Berätta vad du tyckte!