Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett mkt bra läge och kul namn. Men beskrivningen stämmer inte. rummen är absolut inte ljudisolerade. Och den avgiftsfria avbokningen är en annan osanning. När jag råkade boka fel datum och korrigerade inom en minut ville hotellet ta betalt för en extra natt!

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste ensam
Tack 588dagb
hoteldesuede, Directeur général på Hotel Suede, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

hello again Mister Dag B,

a new comment in another language for a cancellation which you have not been charged for
which language for a third comment will be the next one?

see you soon

Corinna Loacker
Manager

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Bokade hotellet för ett par dagar i Nice med familjen. Jag kan inte klaga på städning eller personal. Det gick att ordna ett familjerum för fyra personer. Det var ett underligt, men inte dåligt, rum. Avlångt med fyra sängar i rad med mycket litet utrymme mellan sängen och fotänden.
Det fanns bara tre eluttag i rummet varav ett var placerat direkt innanför dörren (!).
Sänglamporna gick inte att vrida på och satt bredvid sängarna så dom lyste inte på sängen. Båda strömbrytarna satt på samma sida av sängen.
Vattenkranen till handfatet hade varmt och kallt vatten omkastat mot vad det alltid brukar vara.
Spegeln i badrummet satt så lågt att man bara kunde se din mage trots att jag är tämligen normallång. Den funkade bra för min yngsta dotter.

Det som var mer negativt var priset för frukosten, 14€ för en ganska torftig kontinental frukost. Det blir över 1000kr för för två dagar för vår familj på 4 personer.

Sammanfattningsvis kan man säga att hotellet trots allt är prisvärt med tanke på läget speciellt om man låter bli hotellfrukosten.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Svante S
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Vi är tre systrar som åkte hit på semester. Hotellets location är perfekt! Nära både strand, shopping och massa restauranger för dagens alla måltider. Det är ett 3 stjärnigt hotell, och det håller den standarden. Varken bättre eller sämre än förväntat. Personalen på hotellet är väldigt vänliga och hjälpsamma, vilket ger ett stort extra plus! Kan absolut tänka mig att komma tillbaka

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 146idab
Omdömet skrevs 15 april 2017

Ett långsmalt rum med en dubbelsäng på tvären - och bara 30 cm kvar att gå på om man hukar under den vägghängda lilla tv:n. Ett wifi som hade krångligt browserbaserat inlog och som aldrig gick att få att funka. Men rent och helt okej. Så kan man sammanfatta detta hotell (som trots namnet knappast kan sägas ha någon svensk prägel). Gatan på framsidan heter Avenue de Suede och i parken intill finns en byst av Gustav V, så det får väl räcka med det. Ingen översvallande personal, men absolut korrekt bemötande hela tiden.
Rum med fönster mot Rue Massena var nog bra, utom på fredagkvällen när stadens ungdom skränade på pizzeriorna till sent.
Promenadavstånd till allt i centrum, inklusive Gamla staden och Promenade des Anglais.

Rumstips: Avenue de Suede är lite bullrig stundtals, bra med rum mot Massena.
Datum för vistelsen: april 2017
Tack Anders B
Omdömet skrevs 13 april 2017

Det här hotellet har verkligen ett perfekt läge, nära Place Massena, Gamla stan och strandpromenaden. Det är lite slitet men rent. Rummet var i minsta laget och väldigt basic. Wifi funkade inte. Personalen var korrekt men inte mer än så. På det hela taget var det ett ganska opersonligt hotell. Kan inte klaga men nästa gång testar jag något annat.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack 680petrae