“Perfekt läge!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Hotel Suede
Rankad som nummer 65 av 203 hotell i Nice
Omdömet skrevs juni 18 2017 från mobil enhet

Vi är tre systrar som åkte hit på semester. Hotellets location är perfekt! Nära både strand, shopping och massa restauranger för dagens alla måltider. Det är ett 3 stjärnigt hotell, och det håller den standarden. Varken bättre eller sämre än förväntat. Personalen på hotellet är väldigt vänliga och hjälpsamma, vilket ger ett stort extra plus! Kan absolut tänka mig att komma tillbaka

Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack Ida B

Omdömet skrevs april 15 2017

Ett långsmalt rum med en dubbelsäng på tvären - och bara 30 cm kvar att gå på om man hukar under den vägghängda lilla tv:n. Ett wifi som hade krångligt browserbaserat inlog och som aldrig gick att få att funka. Men rent och helt okej. Så kan man sammanfatta detta hotell (som trots namnet knappast kan sägas ha någon svensk prägel). Gatan på framsidan heter Avenue de Suede och i parken intill finns en byst av Gustav V, så det får väl räcka med det. Ingen översvallande personal, men absolut korrekt bemötande hela tiden.
Rum med fönster mot Rue Massena var nog bra, utom på fredagkvällen när stadens ungdom skränade på pizzeriorna till sent.
Promenadavstånd till allt i centrum, inklusive Gamla staden och Promenade des Anglais.

Tips för att välja rum: Avenue de Suede är lite bullrig stundtals, bra med rum mot Massena.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2017, reste som ett par
Tack Anders B
Omdömet skrevs april 13 2017

Det här hotellet har verkligen ett perfekt läge, nära Place Massena, Gamla stan och strandpromenaden. Det är lite slitet men rent. Rummet var i minsta laget och väldigt basic. Wifi funkade inte. Personalen var korrekt men inte mer än så. På det hela taget var det ett ganska opersonligt hotell. Kan inte klaga men nästa gång testar jag något annat.

• Bodde här: April 2017, reste som ett par
Tack Petra E
Omdömet skrevs april 12 2017 från mobil enhet

Medelbetyg på hotellet.

Bra läge.
Nära till "allt".
Kasst Wifi. Blev utkastad titt som tätt.
AC:n funkade inte fullt ut.
Funkar om man inte har för höga krav.
Bra standard på badrum.
Hissen behöver översyn.

Okej frukost...inte mer.

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack 381janerikn
Omdömet skrevs mars 18 2017

Helt OK hotell till det priset, dyr frukost även om den var okey men 14 euro är i mitt tycke inte prisvärt. WiFi krånglade lite men funkade mestadels
Läget är toppen, nära till restaurangen och nära till stranden. 10 min promenad till tågstationen.
Shoppinggatan ligger nära

• Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack 791marleneh
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Nicehotell
Centre
Hôtel Monsigny
Nr 11 av 203 i Nice
424 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Suede? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Suede

Adress: 18 avenue de Suede, 06000 Nice, Frankrike
Region: Frankrike > Provence > Cote d Azur > Nice > Jardin Albert 1er
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 65 av 203 hotell i Nice
Prisklass: 554 kr - 1 606 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Suede 3*
Antal rum: 63
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Suede. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Harvey Hotel Nice
Hotel Harvey Nice

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?