Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Medelbetyg på hotellet.

Bra läge.
Nära till "allt".
Kasst Wifi. Blev utkastad titt som tätt.
AC:n funkade inte fullt ut.
Funkar om man inte har för höga krav.
Bra standard på badrum.
Hissen behöver översyn.

Okej frukost...inte mer.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 381janerikn
Omdömet skrevs 18 mars 2017

Helt OK hotell till det priset, dyr frukost även om den var okey men 14 euro är i mitt tycke inte prisvärt. WiFi krånglade lite men funkade mestadels
Läget är toppen, nära till restaurangen och nära till stranden. 10 min promenad till tågstationen.
Shoppinggatan ligger nära

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 791marleneh
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet i en vecka under lågsäsong. Här kommer fördelar/nackdelar med hotellet:

Fördelar: Bra och hjälpsam personal, läget är jättebra och rummet kändes fräscht.

Nackdelar: wifi inkluderas men bryts ofta, steril belysning i vårt rum, lyhört från korridor och gata. Det tillkom en avgift per person och dag vilket vi inte fick reda på förens vi skulle checka ut.

Allt som allt; helt ok!

Datum för vistelsen: november 2016
1  Tack flundberg1
Omdömet skrevs 13 september 2016

Gammalt hotell, nyrenoverat. Inte toppklass men bästa läge. Fick balkong som gjorde det till toppen hotell. Inget lyx alls men rent och mysig frukostmatsal högst upp, dock dyr.
Personal kunde knappt engelska men funkade

Rumstips: Be om balkong
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Kate W
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Bra service, centralt, välstädat, trevlig och hjälpsam personal. Hade ett dubbelrum och det enda som fattades hade varit en liten balkong. Frukostbuffén var lite klent tilltagen med tanke på priset, men det som fanns var gott och avnjöts med utsikt över takåsarna.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Therese S