Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Ett jättemysigt hotell. Rent,snyggt och sköna sängar. Mycket trevlig personal. Ligger nära Blue Beach som vi gick till varje dag. På hotellet köpte man rabatterat pris på solstolarna. Återkommer gärna nästa gång.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
2  Tack Lisa L
Omdömet skrevs 19 maj 2017

Mycket bra läge ett kvarter från Promenade des Anglais och kort avstånd till Place de la Massena. Mycket trevlig och hjälpsam personal. God frukostbuffé, som soliga morgnar kan avnjutas i en liten trädgård. Rummen som vetter mot trädgården är naturligtvis trevligast, men även de som vetter mot gatan är helt okej på grund av bra fönsterisolering och A/C.

Bodde här: maj 2017
Tack Gunilla S
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2017

Tack för ditt besök och din kommentar! Vi kommer gärna att välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Hotellet ligger bara ett kvarter från Promenade des Anglais, nära restauranger och Place de la Massena. Mycket trevlig personal, rent och prydligt i rummen. God frukostbuffe, som man vid fint väder kan avnjuta i en lite trädgård.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Gunilla S

Tack för din vistelse!

Omdömet skrevs 5 maj 2017

Bra läge på hotellet nära stranden 5min, gamla stan 10min och järnvägsstationen 15min. Inget lyxhotell men charmigt. Frukost kostar men den är bra skinka salami ost müsli flera juicer frukt ägg, fint uterum att äta den i om man vill.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
1  Tack Pernilla H
Omdömet skrevs 10 april 2017

Bra läge - Trevlig hjälpsam personal . Rent och snyggt. Ett kylskåp på rummet vore bra Liten trevlig utegård för frukosten. Hyggliga priser på vin och öl. Flera matställen just utanför hörnet på hotellet. Flygbussen endast ett kvarter bort.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack martuve19
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

Tack för din vistelse! till nästa!