Omdömet skrevs 24 mars 2018

På det här hotellet så blir du mycket väl omhändertagen av hotellpersonalen. De gör vistelsen till en fyra trots att hotellets skick överlag är en trea. Läget är superbra, nära till allt!

Vi bokade detta hotell pga att det fanns ljudisolerade rum, tyvärr så stämmer det inte alls. Första natten sov vi knappt något alls då vi stördes av att grannen hostade och när någon talade i korridoren så hördes det väldigt väl, som någon stod inne i ditt rum.

Vi blev sedan uppgraderade till ett rum med fantastisk utsikt och fick nöjet att njuta av solen på den stora terassen. Här uppe sov jag fantastiskt bra. Det är tyvärr skavanker, lister som släppt från väggen, luktar gammalt i korridor och hiss, vi hade även myror i vårt rum men det åtgärdades snabbt.

Men eftersom personalen är så trevliga så faller det negativa bort. Det är personalen som gör hotell upplevelsen.

Tips för att välja rum: Välj högt upp och med utsikt över Victor Hugo så kan du njuta av sol på terass eller från balkong.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack MrsMonCherie
Hotel-cmanager, General Manager på La Malmaison Nice Boutique hôtel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Kära Gäst,

Vi tackar för er utvärdering av La Malmaison Nice, Nice.

Det är med en stor glädje som vi tar emot era fina kommentarer gällande vår personal. Vår flerspråkiga personal försöker alltid att gå extra milen åt våra gäster. Er kommentar uppskattas verkligen!

Vi beklagar över att rummet upplevdes som lyhört och vi har full förståelse för att detta var en olägenhet för er. Vid vår senaste renovation så installerade vi dubbelglaserade fönster och isolerade väggar i alla rum för att motverka ljud. Det är däremot glädjande att vi kunde ordna en tillfredsställande lösning åt er, så att ni bland annat kunde njuta av solen på den härliga terrassen.

Vi beklagar för er kommentar gällande underhållet av hotellet. Vår senaste renovation var i 2016, och därutöver så underhåller vi alla våra rum kontinuerligt.

Ännu en gång, ett stort tack till att ni tog er tid till att lämna er feedback. Detta kommer att hjälpa oss bli ännu bättre!

Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er igen

Sanna, General manager

Omdömet skrevs 13 augusti 2017

Jag och min pojkvän bodde här tre nätter under juli 2017. Hotellet är fräscht och modernt. När handtaget till balkongen krånglade på vårt rum och vi påpekade detta blev vi otroligt fint bemötta och fick byta till ett större och bättre rum. Väldigt bra service och trevlig personal. Bra läge, både nära tågstationen och strandpromenaden. Jag rekommenderar hotellet varmt!

Tips för att välja rum: Bästa utsikterna är nog från våning 4 och uppåt.
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack hannabanana2017
SannaGehrke, Directeur général på La Malmaison Nice Boutique hôtel, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2017

Hej,

Jag tackar för vart mening! And many thanks for your understanding concerning the technical problem.
We are happyt hta the location near by the Nice train station and the Promenade des Anglais pleased you!
Hope to welcome you again, do not hesitate to contact myself or the reception for your next visit and benefit of our promotions,

Hälsningar fran Nizza,

Sanna

Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Hit kommer jag gärna igen. Jag är kräsen vad gäller oväsen utifrån, sängar och frukostar...Här finns dubbla dörrar utåt gatan som stänger ute alla ljud. Dock är det lyhört inåt korridoren...Sängarna är hårda och jättesköna. Frukosten är fantastisk! Här finns allt och mer därtill! Personalen är mycket trevlig och städningen bra. Läget är helt perfekt med 5 minuters promenad från strandpromenaden och med flygbussen lika nära....

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack anette s
SannaGehrke, Directeur général på La Malmaison Nice Boutique hôtel, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2016

Dear Anette,

Tack sa mycket! Thank you so much for this lovely comment! i was happy to read it and share it with whole staff! ,

I hope to welcome you again, do not hesitate to contact us for your enxt stay in Nice and Hotel La Malmaison.

Hälsningar fran solig Nizza,

Omdömet skrevs 1 juni 2016

Snyggt och prydligt hotell. Mycket tillmötesgående personal i receptionen. Snyggt inredda rum och bra städat. Vad som drar ner mitt omdöme är att hotellet säger sig vara 4-stjärnigt. Frukosten var inget märkvärdig, låg standard för ett 4-stjärnigt hotell. Samt att frukostpersonalen var ouppmärksamma på att plocka undan efter gäster som lämnat den lilla frukostmatsalen, samt att fylla på det som saknades på frukostbuffén. Som 3-stjärnigt vore hotellet toppen. Baren i foajén var inte heller så mycket att hurra för.

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack HerrSvensson
SannaGehrke, General Manager på La Malmaison Nice Boutique hôtel, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2016

Dear Herr Svensson,

Tack sa mycket för din kommentar. Thank you for your nice words.
We are constantly improving the breakfast buffet in order to offer diffrent varities for different nationalities, and we will keep on to improve it. I will check with the staff the lack of rapidity and service from they part.

Hoppas vi kan velkomna ni igen,

Hälsningar,

Omdömet skrevs 22 maj 2016 från mobil enhet

Stilrent fräscht hotell relativt centralt i Nice. Mkt trevlig personal som var mån om att vi skulle trivas. Bra frukost för oss som är stora i maten, lugnt läge med ca 15 min promenad till stranden. Vi fick välkomstdrinkar upp till rummet, ingen egen kvällsrestaurang men Trevlig restaurang i huset bredvid.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack aa5210
SannaGehrke, Directeur général på La Malmaison Nice Boutique hôtel, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2016

Dear Guests,

Thank you for taking the time to write your comment. It is always a pleasure to read compliments!

Hoppas vi kan welkomma ni igen,

Hälsningar fran Nizza,

General Management