“Gott och trevligt!”
Omdöme om Le 11ème Art

Le 11ème Art
Boka med
Le 11ème Art har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 170 av 2 171 Restauranger i Nice
Kök: Franskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Centre
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Goda pastarätter och hamburgare. Ett plus till Salvatore, mycket trevlig service. Ligger nära Promenade des Anglais.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Susanne S
David A, Propriétaire på Le 11ème Art, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Thank you very much for your nice review it will be a pleasure to see you again whenever you want.

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god mat men något dyrt i förhållande matens kvalitet. Mycket trevlig personal. Efterrätten var mycket god!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Carroooooo

Thank you for your time in our place it was nice to meet and serve you and regarding the prices you mentioned it is 100% fresh products and home made food that include a bit more expensive price.

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt på restaurangen. Mycket trevlig personal. Däremot var maten bedrövlig. Jag beställde kött (medium) och potatis. Köttet var helt genomstekt som en skosula. Potatisen mjölig och kändes som att den var från dagen innan. Smakade väldigt dåligt. Men återigen mycket trevlig personal som var serviceminded.

Vårt grannbord beställde kyckling som var lite blodig. Ett bord bakom oss beställde samma kött som jag och det köttet var nästan rått inuti.

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack pillowlikes
Omdömet skrevs 4 juni 2017

Vänlig bemötande och vacker restaurang, supersmaskig tonfisk! Alla maträtterna var goda och vältillagade. Vår grupp var nöjda med allt! Rekommenderar.

Datum för besöket: maj 2017
Tack JanisPanis
Omdömet skrevs 19 maj 2017

Här serveras umärkt mat till riktigt bra priser! Laxtartaren är utmärkt, för att inte tala om husets gåslever. En väldigt generös portion med delikata bitar rostat bröd och cidergelé. Vi kommer att komma tillbaka!!!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Gunilla S

Resenärer som tittade på Le 11ème Art tittade också på

Besökt Le 11ème Art? Berätta vad du tyckte!