“Godaste glassen jag har ätit!”
Omdöme om Fenocchio Glacier

Fenocchio Glacier
Rankad som nr 5 av 50 Efterrätter i Nice
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Avhämtning
Område: Old Town / Vieux Nice
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt urval av smaker och många jag aldrig hade sett förut såsom kaktus, mojjito, amaretto mm samt trevlig personal som talar engelska. Väldigt snabb service och bra ordning.

Tack Emma B

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Febocchio har otroligt god glass och massa sorter att välja på. De saknar bord men ligger mitt i det mysiga old nice där det är mysigt att gå. Inte dyrt heller, 2 kulor i en bägare kostar 4 euro.

Tack anca_087
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Många sorters glassar och sorbet. Vad mer är att önska!
Personalen är snabb i vändningarna för att hinna med.

Tack 701birgere
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Goda råvaror ger god glass och att sitta på torget Rosetti i gamla stan och njuta av stämningen och sin glass är ett måste i Nice. Tar du en smak om dagen tar det tre månader att gå igenom sortimentet! Gott!

Tack Anna K
Omdömet skrevs 29 maj 2018

En glassupplevelse utöver det vanliga. Typ 100 sorter att välja på. Alla jag smakade var väldigt goda. Rekommenderas varmt!

Tack Emilie M

Resenärer som tittade på Fenocchio Glacier tittade också på

Nice, Cote d Azur

Besökt Fenocchio Glacier? Berätta vad du tyckte!