“Nostalgitrip”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Nostalgitrip”
Omdömet skrevs 23 juni 2016 för en vistelse i april 2016

Vår resa var en resa i nostalgin tecken. Vi har tidigare haft fina semesterår i detta området. Kändes fantastiskt att uppleva det igen, nu med vuxna barn. Vi firade vårt "guldbröllop" och åt en fantastisk middag nere i hamnen.
La. Napoule och Rivieran ligger oss varmt om hjärtat. Lägenheten är perfekt för 4 pers. men man kan även vara 6 utan att trängas. Alla bekvämligheter finns. Framför allt är det nära tlll den lilla pittoreska byn och den lilla badplatsen vid slottet.Det finns även en stor pool som tillhör Islette du Rio.Stort köpcenta inom promenadavstånd. En jättefin berömd golfbana utanför området. Det finns mycket att se i omgivningarna. En del behöver man bil för att nå. Den gamla konstnärsbyn St. Paul de Vence t.ex. är väl värd ett besök. Grasse med sina parfymerier är en annan sevärdhet.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Allt positivt och fint väder
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Personer med funktionshinder
Äldre resenärer Familjer med småbarn
Större grupper Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera