“Fantastisk lägenhet med otrolig utsikt”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

London, Storbritannien
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk lägenhet med otrolig utsikt”
Omdömet skrevs 14 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Lägenheten ligger 5-10 min promenad från den offentliga stranden. Flera mycket bra restauranger nära. Det bästa var dock takterrassen och utsikten. Många ljumma kvällar spenderades där. Lägenheten är topp moderna. Det enda lilla negativa var att man kommer bara in i parkeringsgaratet med en mycket liten bil. Man behöver dock ingen bil. Allt finns inom gångavstånd. Bokad bil från Nice flygplats kostar ca 100 euro tur och retur. Kommer gärna tillbaka hit.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera