Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
StayForLong
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Blev positivt överraskad. Rummet var bättre än på bilderna. Rent och fräsch och bra med plats för hela familjen. Vi bokade ett 4-bäddsrum. Stranden ligger bara 10 min promenad från hotellet. Parkering är också gratis. Mycket bra alternativ om man vill besöka Antibes.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack swardelin
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, rent och fräscht, prisvärt. Hotellet ligger i ett bostadsområde så det var ganska lugnt och tyst. Man måste gå en bit för restauranger och bad (ca 10-15 min), fungerar säkert bra med vuxna eller äldre barn, inte jättebra med yngre barn i hettan. Hotellet har två små egna parkeringar, inte så många platser men det fanns alltid någon plats ledig trots att vi var där under högsäsong. Dock mycket trånga parkeringar, som överallt vid rivieran.
Väldigt trevliga ägare, kändes måna om att vi skulle trivas.
Skulle kunna tänka mig att bo där igen!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack JennyS768
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Vill rekommendera detta hotell till den som vill hitta ett billigt alternativ som är rent och mycket välskött.
Mer mysigt än strikt vilket passade oss.
Ligger kanske inte på bästa stället men det spelar ingen roll då Antibes är ganska litet.
Stort plus är att det lilla hotellet disponerar ca 10 parkeringsplatser så det är inga problem att parkera hyrbilen gratis.
Frukosten är enkelt fransk och kostar 8€.

Om vi hamnar på rivieran igen så blir det på Astor i Antibes!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack magnusm163
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Perfekt rum för familj med två barn (dubbel- o våningssäng). Välfungerande AC o bra och enkelt kök (vi fixade egen frukost). Hjälpsamt o trevligt ägarpar gav en fin familjär känsla. Promenadavstånd till både Antibes o stranden i Juan les Pins. Hotellet ligger i ett stillsamt bostadsområde. Gratis parkering och wifi (dock långsamt). Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack T5599GHdavidg
Omdömet skrevs 26 november 2016

Ägaren till hotellet var väldigt otrevlig när vi hade missförstått att man måste boka frukost före. På booking.com hemsida så ser det ut som att frukost ingår i priset. Typisk fransk osympatisk attityd och att ingenting är möjligt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Jonas_Groenberg