Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Perfekt rum för familj med två barn (dubbel- o våningssäng). Välfungerande AC o bra och enkelt kök (vi fixade egen frukost). Hjälpsamt o trevligt ägarpar gav en fin familjär känsla. Promenadavstånd till både Antibes o stranden i Juan les Pins. Hotellet ligger i ett stillsamt bostadsområde. Gratis parkering och wifi (dock långsamt). Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack David G
Omdömet skrevs 26 november 2016

Ägaren till hotellet var väldigt otrevlig när vi hade missförstått att man måste boka frukost före. På booking.com hemsida så ser det ut som att frukost ingår i priset. Typisk fransk osympatisk attityd och att ingenting är möjligt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Jonas_Groenberg
Omdömet skrevs 5 oktober 2016

Mycket charmigt, fräscht och prisvärt hotell som överträffade våra förväntningar. Lugnt och trivsamt trots att järnvägen ligger ganska nära. 10-15 minuter till stranden och 5-10 minuter från järnvägsstationen. Ägarna är trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack anneliei999
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Väldigt charmigt hotell 10-15 minuter från stranden.

Vi hyrde ett vanligt hotellrum och ett rum med väl utrustat pentry. Rummen låg vägg i vägg med gemensam uteplats. Lagade så gott som all mat själva men det går att beställa frukost på hotellet om man så önskar. En lagom promenad till stranden och 5 minuter till bland annat bra mataffär och bageri.

Trevliga ägare och smidigt in och utcheckning.

Rumstips: Bra med rum med uteplats för barnfamiljer med barn med lite spring i benen.
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack ChrisBok
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Mycket trevligt hotell med gångavstånd till både stränderna i Juan Les Pins och gamla stan i Antibes. Praktiskt med tillagningsmöjligheter i det lilla köket och möjlighet att sitta och äta på balkongen.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack ClaesD21