Spara

från 735,98 US$
från 62,78 US$
från 482,95 US$
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Lång, fin strand men stenigt. Så ha med dig en tjock madrass om du vill ligga och sola på stranden. Havet var ganska kallt när vi var där i maj, trots detta var det några modiga som badade. Mysigt att sitta vid de få restaurangerna/barer som ligger längs stranden.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack JanisPanis
Omdömet skrevs 10 oktober 2016 från mobil enhet

Fina dagar på stranden med familjen.
Liten caféer för lättar lunch med bra priser. Kommer gjerne tillbake. Is, kaffe sandwich til ok pris. Heia.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack annasR8637JY
Omdömet skrevs 6 september 2016

En av de bästa stränderna i Europa. Fantastiskt strandliv med många trevliga restauranger och klubbar.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack JohnR3560
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Den publika delen av stranden är galet packad med folk från tidig morgon till kväll. Den går knappt att ta sig ner till vattenbrynet utan att trampa på folk. De delar av stranden där sk beach clubs huserar erbjuder solsängar för 14 euro per dag vilket är ganska billigt för att vara rivieran. Du får dock aldrig solsäng vid strandlinjen om du inte är stammis. Maten är dyr, i relation till kvalitet. Vi köpte en pasta till lunch till vår son för 20 euro som var smaklös. Fördelen med beach club är att du slipper horder av människor, även i vattnet, så vi tyckte att det var värt det.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Karin_kr32
Omdömet skrevs 18 juni 2016

En härlig och klassist strand på Rivieran. Allt finns där och valet av strand är mer beroende på var man bor. JLP eller TallJohan som det kallas är alltid bra.

Datum för upplevelsen: april 2016
1  Tack Lars P