Omdömet skrevs 13 juli 2019

En trygg bas för upptäcktsfärder. Nära till natur och skärgård. Fint och bekvämt boende till bra pris. Fin frukostbuffé. Nära till många restauranger. Mycket trevligt bemötande från familjen och övriga.
Karin och Monica

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Madame-Skane
NiklasN382, Manager på Hotel Le Mediterranee, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2019

Tack Monica och välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 15 april 2019 från mobil enhet

Fantastiskt litet hotel nära stranden och restauranger.
Jättefint bemötande gav tips på både utflykter och restauranger vilket gjorde att våra dagar blev fyllda av superfina upplevelser
Vi vandrade på den långa stranden, cyklade på ön porquerolles och njöt av de fina omgivningarna

Datum för vistelsen: april 2019
Tack ankiwallman
NiklasN382, Manager på Hotel Le Mediterranee, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2019

Tack för er fina review. Ni är mycket välkomna tillbaka.
Hotel le Mediterranee/

Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Ett litet mysigt hotell med bästa läget vid Hyeres Plage stora marina. Vänligt bemötande av svenska värdparet (Niclas och Martine), fräscha rum och bra frukost gör detta lilla hotell till ett mycket bra stopp några nätter på resan utefter franska Rivieran. Sympatiska priser gör att man känner att man får mycket för pengarna jämfört med andra ställen i området.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Mats L
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Att besöka detta hotell som trots sin service, läge och så vänligt bemötande bara har 2 stjärnor är obegripligt.
Ett perfekt läge mellan bra strand och den stora fritidsbåts hamnen men all sina pittoreska restauranger.
Hotellets frukost serverades av den trevliga hotellägaren och inget saknades till frukost.
Ja värdparet gjorde extra glans åt ett trevligt ställe.
Så jag kan mer än rekommendera detta hotell om ska besöka denna del av medelhavet.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack OlaA302
Omdömet skrevs 4 september 2017

Läget jättebra, nära till stranden och marinan. Lätt att parkera på gatan och utan avgift. Rena fina rum, skön säng, god frukost med färskt bröd (såklart men så gott!) och värdparet fantastiska. På återseende!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Matz S