“Godaste burgaren på Rivieran”

Steak 'n Shake Cannes
Få mat levererad
Rankad som nr 2 av 7 Smått och gott i Cannes
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Kanske godaste burgaren på Rivieran?!? Snabb-matställe med bästa läget. Goda milk-shakes också. Har ätit här många ggr och de håller en jämn nivå. Lika gott varje gång. Jag kan rekommendera jalapenjo-burgaren för dom som gillar lite styrka i burgaren. Jag kommer definitivt besöka Steak´n Shake igen!

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack LenaMK
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 171)

Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Efter många besök på steak n sheak i USA, blev jag glad när jag såg att det finns i Cannes! Inte lika många milkshakes att välja på som i moderlandet, men hyggligt utbud! Goda burgare, men något dyrare än USA!

Datum för besöket: januari 2017
Tack meraborsten
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Vi gick förbi detta ställe för att ta en snabb lunch. Beställde och fick bara hälften av det vi beställt. När vi sedan hade fått allt så avnjöt vi en helt ok burgare men pommes fritesen var dallriga och mjuka, inte alls en hit.
När vi sedan ville testa en milkshake så tog det väldigt lång tid och när vi påminner så blir vi uppmanade att visa kvitto trots vi fått en blinkande platta som visar att vi köpt något. Efter lite tid till så levereras den och det var en väldigt god milkshake.

Helt ok ställe men personalen måste jobba på att le och ge bra service.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack saragE5886AZ
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt och fräscht burgarhak som ligger mycket centralt! Prisvärd och har även god vegetarisk burgare.
Fin och snabb service!!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 984linak
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Jättegoda hamburgare, aningens dyra men helt klart värt varenda euro. Ligger centralt och är väldigt populärt. Räkna med kö.

Datum för besöket: juli 2016
Tack sicilja

Resenärer som tittade på Steak 'n Shake Cannes tittade också på

Cannes, Cote d Azur
Cannes, Cote d Azur

Besökt Steak 'n Shake Cannes? Berätta vad du tyckte!