“Bra mat och mycket trevlig stämning”
Omdöme om New York - New York

New York - New York
Rankad som nr 144 av 789 Restauranger i Cannes
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Trevlig service, vi droppade in lite sent en lördag-kväll men lyckades få bord på en gång. Jag har ätit här flera ggr men första gången detta år, 2017. Det är alltid skön och trevlig stämning på New York New York, lättsam och mycket folk.
Man går inte dit för att få en kulinarisk upplevelse, man går mera dit för läget vilket inte kan bli så mycket bättre och för stämningen. Om man är flera i sällskapet hittar alla garanterat något på menyn att äta eftersom det serveras allt från pizza och sallader till fisk- och kötträtter. Mycket trevligt ställe men alltså ingen wow-upplevelse med maten. Den är helt OK. Jag åt en tryffel-risotto som var helt OK. Skulle gärna kunna äta den igen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack LenaMK
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 445)

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

God mat, från sallad till kött. Härligt läge med Casino, hamn och hav i fond. Gällande servicen så är det nog så här det är, du får jobba för uppmärksamheten. Du går inte hit för att det är "billigt" utan för det är gott och ett "skönt" ställe. Rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Leif C
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Jag börjar bli expert på cesarsallad.
Tyvärr var det den sämsta hittills på vår resa. Det var väldigt mycket sallad och permasanost medan det var lite kyckling som för övrigt var friterad. Nej den var inte god.
Dessutom fick jag säga till personalen på skarpen för att de skulle ta emot beställningen.
Gå inte dit stället ser fint ut men någonting fattas

Datum för besöket: september 2016
1  Tack Varbergare_11
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Fantastiska drinkar. Även de alkoholfria. Kul att sitta och titta när de skapar sina verk. Vi har inte provat maten men det ser i alla fall väldigt gott ut.

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack steddan
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Rekommenderar starkt! Ätit här ett 30-tal gånger och allt är felfritt. Cannes bästa mat i särklass och underbar service. Allting på menyn är gott från pizzor till sallader.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack ratearestaurant

Resenärer som tittade på New York - New York tittade också på

Cannes, Cote d Azur
Cannes, Cote d Azur

Besökt New York - New York? Berätta vad du tyckte!