“Katastrof”

Riviera Beach
Rankad som nr 88 av 816 Restauranger i Cannes
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 6 oktober 2022 från mobil enhet

Den här strandrestaurangen lever på gamla meriter. Idag då vi betalade för att ligga på deras privata solstolar för att relaxa och koppla av tillät det en familj med en skällande tax ligga på restaurangen. Trots att vi påpekade att det inte är okej att man tillåter en skällande hund på stranden då vi betalar för lugn och ro gjorde man ingenting. Sista besöket på denna dåliga strandrestaurang fullt av okunnig personal under 24 år. Dålig service och dåligt bemötande. Finn så mycket bättre strandrestauranger i Cannes!!!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 100madelenen

Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

23euro för en strandbädd första raden. Sköna stolar, bra service och god mat i restaurangen. Sämre service vid strandbädden, svårt att få kontakt med personalen, få gäster men ändå ouppmärksam personal.

Datum för besöket: juni 2019
Tack johsal
Omdömet skrevs 4 mars 2019 från mobil enhet

Ett måste när ni är i Cannes! Bästa plagen med fantastisk mat till väldigt bra priser. Ta en promenad och ät en lunch det kommer ni inte att ångra.

Datum för besöket: mars 2019
Tack 56yvonnet
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Vi testade Hannibal (carpaccio och tartare) samt Tagliatelle carbonara. Båda rätterna var bra, men inte så bra som tidigare recensenter sagt. Normal stora portioner. Oslagbart läge på stranden och trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 817camillaa
Omdömet skrevs 7 september 2015

Trevlig restaurang nära vattnet. vi åt söndagsmiddag här biff Hannibal som var både råbiff och carpaccio riktigt bra. Väljer du ett bord i yttre raden kan du se solen gå ner över bergen

Datum för besöket: september 2015
Tack Rolf L

Resenärer som tittade på Riviera Beach tittade också på

Cannes, Cote d Azur

Besökt Riviera Beach? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.