Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 817)
Filtrera omdömen
1 817 resultat
Medlemsbetyg
786
590
265
104
72
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
786
590
265
104
72
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 817 omdömen
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Här blir du störd av musik på taket. Dessutom dålig musik. De verkar prioritera festpublik utifrån istället för sina alltför dyrt betalande hotellgäster. Inte värt att spendera sin tid på detta hotell. Du sover bättre på en nattklubb. Välj bort.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Jan281
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonBlu1835, Responsable relations clients på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2018
Google-översättning

Dear Jan,

We thank you for sharing your experience following your recent stay with us.

Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide.

We do sometimes have events being held on our rootop where everybody is welcomed and be assured that we do our best to minimize the noise disturbances. Futhermore, we care of all our guests, whether they are from the hotel or external.

Guest feedback is the only true way for us to measure the effectiveness of our service delivery and unfortunately, in this case, it has come at your expense as well as a poor way for you to remember us by.

I hope nevertheless that you will grant us the opportunity of a second visit to give you the experience and excellent service, you deserve. Please do not hesitate to contact me directly to assist you with your reservation.

With best regards,

Jérôme Valladier - Guest Relation Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra läge och fräscht hotell. Sköna sängar. Takbaren/loungen fantastisk, men var beredd på höga priser. Tillgång till spa och pool ger pluspoäng. Frukosten galet dyr, 35 Euro p/p så den avstod vi.
Sammantaget ett bra hotell.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Chri73Sam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonBlu1835, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you for sharing your recent experience at the Radisson Blu 1835 Cannes.

We are delighted to read that you had an overall pleasant experience with us and that you appreciated your room, the location as well as our spa facilities.

Our breakfast offers a wide range of products (bread, cereals, cold cuts, cheese, fruits, gluten free items, yogurts) and drinks as well as eggs and omelette à la carte. Usually our guests underlined its quality. We regret if you felt that it was overpriced.

We hope to have the pleasure welcoming you back very soon.

With best regards,

Jérôme Valladier - Guest Relation Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 januari 2017

Utmärkt läge med fantastiskt utsikt över marina, nära till cannes hjärta, nära till restauranger och shopping. Bra rum med sköna sängar, rent och modernt. Bra service. Mycket bra spa avdelning, utomhus/inomhus pool där man kan njuta av den fantastiska utsikten över havet. Rekommenderar

  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Beatkab
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket fint hotell med perfekt läge i Cannes, mycket nära stranden och en stenkast till La Croisette
Rummen är fräscha och bekväma men lite väl för dyra
Trevlig personal, god frukost och underbar takterrass med panorama utsikt över havet och Cannes

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Patrick L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonBlu1835, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016

Tack för din glödande översyn av vårt hotell och är glad att veta att du var helt nöjd med din vistelse.
Vi slår vad om att vi återigen kommer att vara glada att välkomna dig i samband med nästa resa till regionen.
Under tiden alla mina lag med mig att tacka för det förtroende ni har visat oss att göra detta.
Lionel SERVANT - VD

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juni 2016

Gammalt och slitet hotell med bra läge, trevlig personal och bra service. Hotellet motsvarade tyvärr inte 5 stjärnor, snarare 3 stjärnor. Dyr frukost med mycket lite att välja på. Skulle inte bo här igen.

  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu Hotels
Tack Helena A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen