Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso
Hôtel Barrière Le Gray d'Albion(Cannes)(Mycket prisvärt!)
Official Site
  • Bar/lounge
Agoda.com
JW Marriott Cannes(Cannes)
  • Restaurang
Hotel Renoir(Cannes)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Best Western Plus Cannes Riviera & Spa(Cannes)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel de Provence(Cannes)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
InterContinental
  • Restaurang
Omdömet skrevs 17 januari 2017

Utmärkt läge med fantastiskt utsikt över marina, nära till cannes hjärta, nära till restauranger och shopping. Bra rum med sköna sängar, rent och modernt. Bra service. Mycket bra spa avdelning, utomhus/inomhus pool där man kan njuta av den fantastiska utsikten över havet. Rekommenderar

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Beatkab
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket fint hotell med perfekt läge i Cannes, mycket nära stranden och en stenkast till La Croisette
Rummen är fräscha och bekväma men lite väl för dyra
Trevlig personal, god frukost och underbar takterrass med panorama utsikt över havet och Cannes

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Patrick L
RadissonBlu1835, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016

Tack för din glödande översyn av vårt hotell och är glad att veta att du var helt nöjd med din vistelse.
Vi slår vad om att vi återigen kommer att vara glada att välkomna dig i samband med nästa resa till regionen.
Under tiden alla mina lag med mig att tacka för det förtroende ni har visat oss att göra detta.
Lionel SERVANT - VD

Omdömet skrevs 18 juni 2016

Gammalt och slitet hotell med bra läge, trevlig personal och bra service. Hotellet motsvarade tyvärr inte 5 stjärnor, snarare 3 stjärnor. Dyr frukost med mycket lite att välja på. Skulle inte bo här igen.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu Hotels
Tack Helena A
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 12 maj 2016

Vi har varit i Cannes många gånger, men aldrig tidigare bott på detta hotell. Nu gjorde vi det, och vi båda gillade det och inte gillade det.

Fördelar:
* läget! För sig själv, vid den gamla hamnen, precis vid havet och med helt underbar utsikt (om du har ett seaview rum vill säga)
* personalen! Mycket artig och serviceinriktad
* baren på taket! Den har en underbar utsikt
* frukosten! Kanske det bästa hotellfrukost vi någonsin har fått i Frankrike

Nackdelar:
* rummet. Mycket litet, med den minsta balkong vi någonsin sett. Tu att vi båda är smala. OK, receptionen varnade oss men ändå, priset inte var lika litet
* poolen. Ingen morgonsimtur där, om du inte betalar 25 euro per person och dag för att få tillgång till spaanläggningen. Vi var inte intresserade av hotellets spa, vi ville bara ha en kort morgonsimtur, men det var no-no :(
* den parfymerade lukten i lobbyn. Snälla, vissa människor är allergiska mot dofter

Så, slutsatsen: Tyckte vi om det? Ja. Kommer vi att bo där igen? Förmodligen inte.

2  Tack Jens C
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Orianna_Holvoet, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2016

Dear Jens,

We are delighted to read that you appreciated your stay at our property and thank you for having taken the time to share your experience and thereby providing a valuable feedback on quality and service.
For your overall information concerning the size of the allocated room, this depends on the room category you booked as we have a wide range of different room sizes. Free swimming pool is also depending from the room category you reserved.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu 1835 we wish to thank you for the confidence you placed in us and hope to have the pleasure and honor to welcome you again for any other futur stay in Cannes.
Lionel SERVANT - General Manager

Omdömet skrevs 21 november 2015 från mobil enhet

Vi bodde här tre nätter i november. Läget är fantastiskt, nära gamla staden och de fina restaurangerna. Hotellet liger vid stranden bredvid hamnen. Servicen på hotellet var ok. Rummen var enkla fräscha med kaffekokare och balkong.
Städningen fungerade bra. Parkering på en större parkering ca 200 meter från hotellet

Bodde här: november 2015
Tack Gronskar