Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 253)
Filtrera omdömen
2 253 resultat
Medlemsbetyg
1 221
560
250
113
109
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 221
560
250
113
109
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 253 omdömen
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Var här i fem dagar, har varit i Cannes tidigare, men valde Carlton denna gången. Det ser ju så fint ut från utsidan.

Jag trodde dock att insidan skulle stå sig som utsidan. Men tyvärr inte. Detta hotell har sett bättre dagar. Mycket som kändes slitet. Så som receptionsdisken, korridor till rummet och själva rummet. Jag hade tänkt att uppgradera mig till ett rum mot havet, men tappade motivationen till det när jag blev visade hur det rummet såg ut. Behöll då mitt ursprungliga rum. Bifogar kommer ni se lite som behöver fixas.

Dock ett stort tack till killen som tog emot mig vid min ankomst. Kommer inte ihåg hans namn. (Tidigare jobbat i Paris, på marriott) jätte trevlig och tillmötesgående, även han som visade mig runt för den ev uppgraderingen. Han berättade även lite historia om hotellet och lite kuriosa. Mycket uppskattat.

Ett stort plus var dock hotellets strandlinje, med solsängar och restaurang. Kommer jag tillbaka är det på grund av denna produkt. Jätte trevlig personal och god mat i dryck. Uppmärksam o trevlig personal.
Ett tips när de har mycket att göra, GÅ, spring inte. Blir bättre för både personal och gäster ;)

3 bilder förbättring och 7 bilder som ni kan njuta av.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack DANIEL R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarltonCannes, General Manager på InterContinental Carlton Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017
Google-översättning

Dear Guest,

Many thanks for taking the time to detail this review.

We are happy to hear that our staff was able to provide the service that met your expectations.

Moreover, we have chosen to maintain our classic style throughout the years, which has appealed to our customers over time and has set us apart from many of our competitors. We understand that this specific style may not be to your liking and truly regret that this has impacted your experience at our hotel.

We hope to welcome you back to the InterContinental Carlton Cannes,

Best regards,

Giuseppe Vincelli,

General Manager.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Vilket plats fyllt med doft från den fina gamla tiden, och terrass är min favorit och önskar komna hit tillbaka flera gångar.
Tips bara bästa menyn på fredagar men boka bort i förväg för att den är mycket populärt

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Saleh S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarltonCannes, Operations Director på InterContinental Carlton Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2017
Google-översättning

Dear Guest,

Many thanks for publishing those kind compliments!

We are so pleased to read that you enjoyed your experience with us and that you particularly appreciated the terrace as well as our Lobster & Champagne menu on Friday.

We wish to welcome you soon at the InterContinental Carlton Cannes,

Best regards,

Eric Aceto,

Operations Director.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Otroligt bra och lyxigt hotell beläget mot Medelhavet. Rummen är fantastiska, och personalen är mycket trevlig. Hotellet ligget längs strandpromenaden när stadskärnan. Hotellet har en egen brygga på stranden.

Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
Tack 756jonash
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarltonCannes, General Manager på InterContinental Carlton Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2016
Google-översättning

Dear Mr. Jonas H.,

Thank you for taking the time to share your experience at the hotel InterContinental Carlton. We appreciate your encouraging comments following your stay. We are pleased to read that you enjoyed your room, the location of the hotel as well as the service, which is one of our priorities. Please be assured we will share your nice comments with all the team.
We hope to be able to welcome you back very soon!

Kind regards,

François Chopinet,
General Manager.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt bra till i Cannes, är otroligt fint utifrån. Bra service genomgående och rummet var fint och fräscht. Frukosten är bra men inget extra ordinärt ingår dock champagne vid val av den dyrare menyn. Stranden som tillhör hotellet är fin med solstolar som dock står rätt tätt intill varandra och man måste reservera solstolar i förtid. Överlag är det ett rätt pricy hotell men det får man räkna med i Cannes. Ett minus är att hotellet inte har någon pool.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Linnea K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarltonCannes, General Manager på InterContinental Carlton Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016
Google-översättning




Dear Guest,

We thank you very much for your feedback posted on Trip Advisor. We are pleased to learn that globally you enjoyed our hotel and your stay and that you were able to make the most of our beach.

We look forward to welcoming you again in a near future.

Sincerely,

François Chopinet
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 juni 2016

Fantastiskt läge vid en egen strand. Personlig incheckning vilket uppskattades mycket. Rummet var av hög kvalitet, hade allt som man behövde inklusive strykjärn. Städningen av högsta nivå med ständig sista touch. Frukost inne eller ute, ingenting saknades i den. Baren med musik, bra urval av roliga drinkar. Mest av allt tyckte vi om servicen, precis överallt. Personalen har det i fingerspetsarna. Lunchen på stranden är ett måste.

Tips för att välja rum: vi hade standardrum mot gården, den var tyst och trevlig.
  • Bodde här: maj 2016, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack bajtek80271
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarltonCannes, General Manager på InterContinental Carlton Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2016
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to write this nice review on your recent visit at InterContinental Carlton Cannes. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us, from the comfort of your room to the quality of the service. Your recognition is the best reward we could get and we will forward your kind words to our team, who is dedicated to make every stay a success.

We hope very much you will have the opportunity to visit us again for sharing other great moments.

Sincerely,

François Chopinet
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen