Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Vi checkade in på ett ostädat rum. De bytte rum och på kvällen hade de ej städat vårt. Vi hade en strömkontakt som fungerade. Frukosten är fantastisk och viss service. Har bott här flera gånger men denna gången var det inte jättebra.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack ViktoriaLarsson99
Pierre-Louis R, Directeur général på Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Dear ViktoriaLarsson99,

We are grateful that you took some time to review our property.
I am deeply sorry that the level of service you experience concerning your room did not meet your expectations. Please rest assured that this is very unusual an does not reflect upon the standards of quality we implement on a daily basis. Your comments have been shared with our housekeeping department to ensure this issue remains isolated.

I am glad that you were pleased with our breakfast as well as the service.

We hope you will give us an opportunity to impress you in the future.

Pierre-Louis Renou

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Hade en underbar stay här under midsommarveckan. Rummen kan vara lite större men vi hade ett rum med havsutsikt tyvärr ingen balkong. Ska tillbaka 21/7 för att bo och äta middag vid deras beachrestaurangen och testa nya konceptet med att de tillagar allt över en eld. Dessutom är det fireworksfestivalen som vi får uppleva från Majestics pir ute på vattnet.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Samareh Z
Pierre-Louis R, Directeur général på Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Dear Samareh Z,

Thank you for taking the time to share your family experience on TripAdvisor and for your pleasant comment. I am very delighted to read that you have enjoyed your stay with us !
We cannot wait to welcome you once again for an other "splendid" stay to the Hotel Barriere Le Majestic Cannes !

Pierre-Louis Renou

Omdömet skrevs 5 november 2016

Hotellet är ett av de bästa i Cannes, speciellt när det kommer till bra bemötande och service. Personalen gör det lilla extra för att få din vistelse så bra som möjligt! Hotellets standard är mycket bra, men börjar bli lite sliten och daterad. Trots det känns det alltid fräscht. Städning och room service fungerar ypperligt. Bra läge och härligt poolområde när solen skiner.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack AxelF7
Pierre-Louis R, Directeur général på Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016

Dear Axel,

Thank you so much for your kind comment. We always appreciate when our guests share their experience with us and fellow Tripadvisor users.
I am very delighted that you have enjoyed your stay.

I look forward to welcoming you to the hotel Barriere Le Majestic Cannes.

Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe att stanna till på för en drink eller ett glas bubbel; rätt så dyrt men mysigt att uppleva sitt ner njut av solnedgången musiken och stranden .Njut av Cannes vackra stränder i solnedgången och gå sedan vidare mot gamla stan ❤

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Veronica H
Pierre-Louis R, Directeur général på Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2016

Dear guest,

Thank you so much for your warm comment. Each guest is essential to us, that's why, your comment will be shared with our staff.
My team and I hope to welcome you at the hotel Barriere Le Majestic Cannes.

Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Här är det ALL IN på allt. Hjälpsamma i receptionen, grym bar och otroligt bra mat. Väldigt fina omgivningar och en del del glamour och minnen från filmfestivalen på väggar och andra ställen. Kanonhotell och faktiskt bättre priser än jag väntat mig. Nära till allt och cirka en timme till flyget (Nice) se dock till att boka taxi i förväg annars kan det bli en dyr upplevelse.

Bodde här: oktober 2015, reste i arbetet
1  Tack Culture584654
Pierre Louis R, Directeur général på Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2016

Dear Guest,

Thank you for your five star review !

I am delighted to read that you enjoyed your recent stay among us and our staff was really glad to fulfill your expectations.

I definitely look forward to welcoming you again at the hotel Barrière Le Majestic

Sincerely

General manager