“Bra läge, ok mat”
Omdöme om Pepperoni

Pepperoni
Boka med
Pepperoni har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 273 av 900 Restauranger i Cannes
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Var lite skeptisk till denna restaurang då den fått halvbra recensioner i trip advisor. Läget är dock bra vid en livlig gågata, och maten vi beställde var fullt godkänt. Jag åt dagens rätt som var ugnsbakad aubergine, jag var nöjd med portionen. Sonens risotto med champinjoner var riktigt bra. Andra sonen åt en okej pizza och mannen grillade gambas med pasta, gambas var lite överstekta men annars ok.

Tack NinaVik
Sylvain M, Responsable relations publiques på Pepperoni, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

NinaVik

Nice to read your review about your experience in our Cannes restaurant, we hope to view again.

Pepperoni

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Serviratören var ok ,maten var god och ok,
Platsen är så trevlig och ligger i liten gatan som fanns många olika restuaranger.
Priset är så billig jämföra med andra restuaranger i Cannes.
Jag rekommenderar alla som har inga barn att gå dit.

Tack Elie E
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Beställde två smaklösa fromage pizzor. Den ena var halv när vi fick in den. Inget ställe jag kan rekommendera. Välj nåt annat

Tack Rolle Z
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

En fantastisk liten bar med uteservering härlig uteservering mitt i smeten vill inte gå hem snuggled iredning inne

Tack Marika H
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde en wok och en pasta - inte nog med att det var smaklöst så plockades inte vårat bord av på 20 minuter. När vi sedan uttryckte vårt missnöje tog servitrisen tallrikarna och bara gick. Otrevlig personal med mat som inte är värd pengarna!

Tack Kristina T

Resenärer som tittade på Pepperoni tittade också på

Roquefort les Pins, Cote d Azur

Cannes, Cote d Azur

Besökt Pepperoni? Berätta vad du tyckte!