“Frukost med utsikt!”

Restaurant au Chateau Le Cagnard
Boka med
Restaurant au Chateau Le Cagnard har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 268 Restauranger i Cagnes sur Mer
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Mycket bra och fräsch frukost! Bra utbud och personligen så uppskattar jag mycket att kunna sitta på balkongen och äta frukost med utsikt över dalen. Maten håller en väldigt bra nivå och menyn på det bröllop jag besökte var underbar tillsammans med vinerna! Kan varmt rekommendera ett besök!

Tack tweetybird00

Omdömet skrevs 28 februari 2017

Pittoresk, intim resturang med fantastik terass och dess utsikt. Vid vackra varma kvällar så öppnas även "taket" upp inne i restaurangen vilket i sig är en föreställning man inte vill missa.

Tack Louise I
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Oförglömlig bröllopsmeny! Bra service, otrolig god middag med goda viner. Taket som dras tillbaka så man känner de ljumma vindarna; ljuvlig rivieravistelse

Tack Ylva F
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Alldeles utsökt mat i restaurangen där man öppnat taket så vi satt i kvällningen under bar himmel. Vi erbjöds att välja huvudrätt mellan de olika menyalternativen och vi var alla lyriska

Tack bjvalo
Omdömet skrevs 22 januari 2015

Gillade faktiskt allt; läget, maten, sällskapet, personalen, terrassen,
utsikten, solnedgången!
Som att vara med i en romantisk film...

Tack Lennart S
Grégory C, Directeur d'exploitation på Restaurant au Chateau Le Cagnard, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2015

Dear Lennart S,

Thank you for taking the time to post a review on Tripadvisor following your stay at Château Le Cagnard.

We value your feedback and we thank you also for your compliments with regard to all our services and are pleased to hear you enjoyed both the location and the service levels provided by our team. We will make sure to relay this back to all concerned.

We are looking forward to your next visit .

Yours sincerely,

Grégory Cousaert

Resenärer som tittade på Restaurant au Chateau Le Cagnard tittade också på

Cagnes sur Mer, Cote d Azur

Besökt Restaurant au Chateau Le Cagnard? Berätta vad du tyckte!