Rue Sade B&B
Hotel Belles Rives(Juan-les-Pins)
  • Precis vid stranden
La Villa d'Elsa(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
Hotel Helios(Juan-les-Pins)
  • Rumservice
Hotel Mademoiselle(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
Les Strelitzias(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Hotel Le Grand Pavois(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Best Western Astoria(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Bar/lounge
  • Pool
Hôtel Le Pré Catelan(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Frukost ingår
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 28 2016 från mobil enhet

Vår vistelse på Rue Sade B&B var helt fantastisk! Vi kom dit runt 01.00 am och blev varmt välkomna av Paula som driver det hela, och hon fick oss att känna oss som hemma direkt. Vårt rum var hur bra som helst, kunde inte varit bättre. Jättefin liten balkong med utsikt över torget nedanför och med en dörr som uteslöt i princip allt ljud utifrån. Helt nyrenoverat badrum och en jättestor dusch. Det var städat varje dag vi kom hem på eftermiddagen!
Varje morgon dukade Paula upp en gigantisk frukost, utan tvekan den bästa vi fått (vi båda är veganer). Färsk baguette, fruktbröd, fruktsallad, grönsaker, marmelad, juice, gott kaffe, croissanter, grapefrukt osv. Vi gick därifrån proppmätta varje morgon! De som åt kött fick mängder av olika korvar och ostar också. Rummet som frukosten serverades i var otroligt fint och var som hämtat ur en fransk film.
Vad vi än behövde hjälp med så ställde Paula alltid upp gladeligen. Kändes otrolig fint att ha hjälp så nära tillhands. Det fanns en tjock pärm i köket med tips och information om allt i Antibes och ställena runt omkring, den var jättebra att bläddra i när vi skulle någonstans.
Det här boendet var verkligen något utöver det vanliga. Vi kommer absolut att komma tillbaka så snart vi kan! Läget var perfekt och det var jättemysigt att bo där. För många är kanske priset per natt högt, men det var verkligen värt varenda krona.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Joharas
Omdömet skrevs juli 3 2016

Familjen hyrde hela B&B hotellet under en långhelg för födelsedagsfirande. Våra höga förväntningar överträffades med råge! Mycket tack vare Paula. Proffsig, både I sitt bemötande, sitt sätt att sköta huset, och att bistå oss i planering av fest och aktiviteter. Huset är välkomnande med hög kvalitet på inredning. Rekommenderar att ni tittar lite extra på den fina konsten!
Vi vill ge våra allra bästa rekommendationer för Rue Sade B&B.

• Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
1  Tack Nilsson1956
Omdömet skrevs juni 7 2016 från mobil enhet

Underbart litet B&B som har perfekt läge i mysiga Antibes. Fantastisk service och välkomnande av Paula, underbar frukost och väldigt charmiga rum. Det var andra gången vi var här men vi kommer definitivt komma tillbaka igen...

Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
2  Tack Pirrjo
Omdömet skrevs maj 29 2016 från mobil enhet

Bra läge och förträfflig personlig service, i praktiken egen concierge. God standard och fräscha rum. Utsökt frukost. Ägs och drivs av skandinavier, vilket tilltalar mig som skandinav. Takterrassen är trivsam. En del buller från sopgubbarna varje morgon är en av få nackdelar med det aktuella läget.

Bodde här: Maj 2016, reste som ett par
1  Tack swordfishswe
Omdömet skrevs maj 7 2016

Underbara dagar på Rue Sade, perfekt läge, små men charmiga rum och fantastisk service. Ligger precis vid place national och nära marknaden och havet. B&B som erbjuder det bästa av allt med en frukost i toppklass!

• Bodde här: Maj 2016, reste med vänner
1  Tack Magnus B