Omdömet skrevs 3 juli 2016

Familjen hyrde hela B&B hotellet under en långhelg för födelsedagsfirande. Våra höga förväntningar överträffades med råge! Mycket tack vare Paula. Proffsig, både I sitt bemötande, sitt sätt att sköta huset, och att bistå oss i planering av fest och aktiviteter. Huset är välkomnande med hög kvalitet på inredning. Rekommenderar att ni tittar lite extra på den fina konsten!
Vi vill ge våra allra bästa rekommendationer för Rue Sade B&B.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
1  Tack Nilsson1956
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Underbart litet B&B som har perfekt läge i mysiga Antibes. Fantastisk service och välkomnande av Paula, underbar frukost och väldigt charmiga rum. Det var andra gången vi var här men vi kommer definitivt komma tillbaka igen...

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
2  Tack Pirrjo
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Bra läge och förträfflig personlig service, i praktiken egen concierge. God standard och fräscha rum. Utsökt frukost. Ägs och drivs av skandinavier, vilket tilltalar mig som skandinav. Takterrassen är trivsam. En del buller från sopgubbarna varje morgon är en av få nackdelar med det aktuella läget.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
1  Tack swordfishswe
Omdömet skrevs 7 maj 2016

Underbara dagar på Rue Sade, perfekt läge, små men charmiga rum och fantastisk service. Ligger precis vid place national och nära marknaden och havet. B&B som erbjuder det bästa av allt med en frukost i toppklass!

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
1  Tack Magnus B
Omdömet skrevs 5 maj 2016

Rummen är nyrenoverade i mycket bra skick. Rue Sade har en mycket bra placering mitt i Antibes. Det går att komma ända fram med Taxi.
Makalöst fin liten takterass med utsikt över taken i Antibes sol hela dagen.

• Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Annika H