Hotel Le Grand Pavois(Juan-les-Pins)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Hotel Colbert(Juan-les-Pins)
  • Precis vid stranden
Ibis Styles Antibes(Antibes)(Mycket prisvärt!)
Hotel Eden(Juan-les-Pins)
Sainte Valerie Hotel(Juan-les-Pins)
  • Pool
Hôtel Le Pré Catelan(Juan-les-Pins)
  • Pool
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Astor Hotel(Juan-les-Pins)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 117 US$/natt.

La Villa Cap d'Antibes(Juan-les-Pins)
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Bra läge och förträfflig personlig service, i praktiken egen concierge. God standard och fräscha rum. Utsökt frukost. Ägs och drivs av skandinavier, vilket tilltalar mig som skandinav. Takterrassen är trivsam. En del buller från sopgubbarna varje morgon är en av få nackdelar med det aktuella läget.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
1  Tack swordfishswe
Omdömet skrevs 7 maj 2016

Underbara dagar på Rue Sade, perfekt läge, små men charmiga rum och fantastisk service. Ligger precis vid place national och nära marknaden och havet. B&B som erbjuder det bästa av allt med en frukost i toppklass!

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
1  Tack Magnus B
Omdömet skrevs 5 maj 2016

Rummen är nyrenoverade i mycket bra skick. Rue Sade har en mycket bra placering mitt i Antibes. Det går att komma ända fram med Taxi.
Makalöst fin liten takterass med utsikt över taken i Antibes sol hela dagen.

• Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Annika H
Omdömet skrevs 5 augusti 2015

Vi hade fantastiska dagar på Rue Sade i Antibes!
Charmigt, smakfullt och med ett perfekt läge.
Toppklass på personalen! Karin är en fantastisk värdinna, hon tog emot oss med ett otroligt varmt bemötande. Hennes känsla för stil och genuina omsorg uppskattades verkligen. Den känslan är ovärdelig under en semesterresa!
Otroligt härliga frukostar och oförglömliga stunder på solterassen; en terass med makalös utsikt över takåsarna i vackra Antibes.
Vi kan varmt rekommendera Rue Sade B&B!

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack AnnikaCphoto
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Litet lyxigt nyrenoverat B&B med fin inredning och otroligt trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Ligger fint vid ett mysigt torg där man har nära till allt. Vi rekommenderar det varmt!

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack gurcao