Omdömet skrevs 5 maj 2016

Rummen är nyrenoverade i mycket bra skick. Rue Sade har en mycket bra placering mitt i Antibes. Det går att komma ända fram med Taxi.
Makalöst fin liten takterass med utsikt över taken i Antibes sol hela dagen.

• Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Annika H
Omdömet skrevs 5 augusti 2015

Vi hade fantastiska dagar på Rue Sade i Antibes!
Charmigt, smakfullt och med ett perfekt läge.
Toppklass på personalen! Karin är en fantastisk värdinna, hon tog emot oss med ett otroligt varmt bemötande. Hennes känsla för stil och genuina omsorg uppskattades verkligen. Den känslan är ovärdelig under en semesterresa!
Otroligt härliga frukostar och oförglömliga stunder på solterassen; en terass med makalös utsikt över takåsarna i vackra Antibes.
Vi kan varmt rekommendera Rue Sade B&B!

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack AnnikaCphoto
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Litet lyxigt nyrenoverat B&B med fin inredning och otroligt trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Ligger fint vid ett mysigt torg där man har nära till allt. Vi rekommenderar det varmt!

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack gurcao
Omdömet skrevs 23 juli 2015

Första gången men definitivt inte sista gången jag reser till Antibes och Rue& Sade.
Mysiga små rum med sköna sängar, fantastiskt god frukost och trevlig personal.
Väldigt skön och avslappnad miljö som fick oss att känna " hit måste vi åka igen"
En takterrass som man kunde sitta och avnjuta ett eller två glas på.
Läget var klockrent, nära till allt. Vi kan varmt rekommendera det här stället!

Tips för att välja rum: Högre upp mindre ljud
  • Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Emelinda S
Omdömet skrevs 22 juli 2015

Vilket ställe!
Väldigt fint och vackert inrett så vill bara stanna kvar och njuta av huset.
Hade hört om den fantastiska frukosten och det stämde verkligen!
Finns även en terass på taket där man kan sitta på kvällen och njuta av värmen och utsikten.
Kan höras ljud från gatan på natten men är ju mitt i gamla stan och inget som väckte 6-åriga dottern. Ska man gnälla på något är det sophämtningen runt fem.
Mycket rent överallt och bekväma sängar!
Karin som driver stället gör verkligen att vi varmt rekommenderar Rue Sade B&B och jag hoppas att vi får en chans att komma tillbaka!

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack ThereseoC