Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
StayForLong
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra hotell. Låg PERFEKT. Super personal, hjälpsam och trevlig. Fina rum, bra städat. Fint gym men litet oh överreklamerat spa. Skulle kunna bo här igen pga mycket fräscha faciliteter och bra läge.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Anna S
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Hotellet är mycket modernt i sin design och ligger precis vid stranden. Personalen är engagerad och serviceminded. Bra parkeringsservice i eget garage då det är svårt att hitta parkering i centrala Antibes. Vi fick vänta på vårt rum i en timme men kompenserades med goda drinkar i baren. Frukosten bra men som vanligt i Frankrike saknas hälsosamma alternativ som fullkornsbröd och grönsaker. Vi bodde i en suite med utsikt över Medelhavet. Stor ballong med sittplatser, bord och solstolar. Helt ljudisolerat. Dyrt men väl värt pengarna.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack MilleLisa
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och modernt hotell med god service och bra läge med promenadavstånd till det mesta. Bra restaurang och bar i hotellet med fin frukost. Fina rum med eget kök. Hotellet har spa-avdelning och minipool på taket.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack fredrikl664
DIRECTIONROYAL, Directeur général på Royal Antibes Luxury Hotel, Résidence, Beach & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2017

Dear Fredrik L,

We are delighted to hear that you have enjoyed your stay among us and that our hotel made a very good impression on you. It is always great encouragement and motivation for our teams to hear about guest satisfaction, as it is our main concern.

We look forward to having the pleasure of welcoming you again to the Royal Antibes.

Pascal LE ROUX
Managing Director

Omdömet skrevs 7 april 2016 från mobil enhet

Fick ett pyttelitet rum. Kändes som ett akvarium. Ingen luftkonditionering vi var tvungna att byta upp oss fick betala 43€ extra per natt för en större rum med balkong. Dålig information när jag bokade. Ingen luft här heller och detta hotellet är ändå ****.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack tapas2016
Omdömet skrevs 8 mars 2016

Mycket bra högklassigt hotell med toppenläge direkt ut mot havet. Sviter med direkt havsutsikt - fantastiskt! Nära till gamla stan, restauranger etc inom kort gångavstånd.
Fullt utrustat kök, om man ej äter frukost på hotellet finns ett lokalt boulangeri 3 min promenad bort.

Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack 592aaa