“Trevlig kväll med utsökt mat”
Omdöme om Oscar's

Oscar's
Rankad som nr 83 av 719 Restauranger i Antibes
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Vi var 8 personer som blev ytterst väl omhändertagna av personalen. Maten håller lika hög klass som serveringen klart ett ställe som är värt att besöka.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack fredriko240

Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Gott o vällagat. Vi åt en trerätters meny där för- och huvudrätt var perfekt, med mycket gott sydfranskt vin till. Desert var bara en bonus och inte mycket att säga om. Mycket trevlig personal! Hade inte beställt bord men det bör man göra. Vi hade tur. Kan varmt rekommendera denna restaurang!

Datum för besöket: juni 2018
Tack mariastahre
Omdömet skrevs 29 april 2018

Åt lunch här .Hade försökt boka via meil hemifrån men inte fått något svar.När vi kom fick vi bord direkt då det inte var så många där.Vi år kyckling som va god men lite röd vid benet så vi lämnade lite.Min man blev magsjuk dagen efter. Vet ej om det berodde på kycklingen.

Datum för besöket: april 2018
Tack fnol
Omdömet skrevs 6 juni 2016 från mobil enhet

Läcker gåslever med krabba som entre, delikat lammracket som var mört och gott samt tiramisou som dessert. Därtill ett mycket gott vin från Provence. Vad mer kan man önska sig? En av våra bästa måltider i Antibes. Söker du främst mycket god mat så rekommenderas Oscar varmt.

Datum för besöket: juni 2016
Tack kajgreen
Omdömet skrevs 3 oktober 2012

Trevlig service. Vi åt meny, genomgående välsmakande, generösa portioner. Franska viner från Provence som passade till maten. Kan rekommenderas!

Tack BirgittaB58

Resenärer som tittade på Oscar's tittade också på

Antibes, Cote d Azur
Juan-les-Pins, Antibes

Antibes, Cote d Azur
Golfe-Juan Vallauris, Antibes

Besökt Oscar's? Berätta vad du tyckte!