Omdömet skrevs 24 juli 2016

Bodde här i samband med en resa med Ölvemarks. Ett ordinärt mellanklashotell utan någon större charm. Rummen är ganska små. Det saknas halkskydd i badkaret vilket gör det väldigt riskfyllt att duscha. Ett plus för att det finns ac i rummet. Ligger centralt mitt i stadens centrum med promenadavstånd till butiker och krogar. Extremt liten frukostmatsal, vilket gör att man i en gruppresa får äta i skift vilket är tråkigt. Man vill ju kunna äta frukost när man vill. Frukostbuffén är ganska trist i utbudet. Genomgående vänlig personal.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Jörgen D
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Mycket välskött och fint hotell i centrala Caen. Stora rum , med rent och fräscht badrum. Safe finns. God och riklig frukost. Gångavstånd till många sevärdheter. Vägg i vägg ligger en restaurang med uteservering.

Tips för att välja rum: Ta rum mot parken.
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack SDGLAMVL
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Ett litet hotell att sova i när man utforskar stora delar av Normandie. Perfekt läge när man ska åka runder för att hinna se så mycket som möjligt. Frukost bestod av allt möjligt dock inte någon varm mat. Receptionen var öppen 24/7. Lätt att hitta parkering. Restauranger runt alla hörn. Lätt att hitta till.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Mikael S
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Ett mycket centralt beläget hotell, nära shopping, sevärdeheter mm. Mysigt rum med utsikt över en park, bra städning varje dag. Mycket hjälpsam och serviceinriktad personal.Engelskspråkig personal. Litet hotell med familjär känsla. Utmärkt frukost. Reste med Ölvemarks Buss.

• Bodde här: maj 2016, reste ensam
Tack Daroer
Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Var tillsammans med sonen där. Resan var en bussresa med ölvemarks. Ett mysigt litet hotell med en känsla av familjehotell. Mycket välstädade och fina rum. Personalen mycket trevligt och frukosten var ibland de bösta jag upplevt i Frankrika.

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Claes H