• Restaurang
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

• Träningsanläggning
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Hotel du Havre(Caen)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Pauseome(Caen)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 57 US$/natt.

Orbitz.com
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

Omdömet skrevs 15 juli 2016

Mycket välskött och fint hotell i centrala Caen. Stora rum , med rent och fräscht badrum. Safe finns. God och riklig frukost. Gångavstånd till många sevärdheter. Vägg i vägg ligger en restaurang med uteservering.

Tips för att välja rum: Ta rum mot parken.
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack SDGLAMVL
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Ett litet hotell att sova i när man utforskar stora delar av Normandie. Perfekt läge när man ska åka runder för att hinna se så mycket som möjligt. Frukost bestod av allt möjligt dock inte någon varm mat. Receptionen var öppen 24/7. Lätt att hitta parkering. Restauranger runt alla hörn. Lätt att hitta till.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Mikael S
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Ett mycket centralt beläget hotell, nära shopping, sevärdeheter mm. Mysigt rum med utsikt över en park, bra städning varje dag. Mycket hjälpsam och serviceinriktad personal.Engelskspråkig personal. Litet hotell med familjär känsla. Utmärkt frukost. Reste med Ölvemarks Buss.

• Bodde här: maj 2016, reste ensam
Tack Daroer
Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Var tillsammans med sonen där. Resan var en bussresa med ölvemarks. Ett mysigt litet hotell med en känsla av familjehotell. Mycket välstädade och fina rum. Personalen mycket trevligt och frukosten var ibland de bösta jag upplevt i Frankrika.

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Claes H
Omdömet skrevs 30 maj 2013

Rent och snyggt bra läge mitt i byn.Nära till det mesta.bra och vänlig personal.Rummens storlek bra.Fin frukost buffe
Bar med stort utbud.Lungt och trivsam miljö både ute och inne passade oss i övre medelåldern bra.I och med det centrala läget var det mycket nära till både shopping som det historiska Caen.Bra utbud av restauranger i närområdet.Spårvägen är ett utmärkt färgsätt.

Bodde här: juni 2012, reste med familjen
Tack blekfeter