Omdömet skrevs 15 juli 2016

Mycket välskött och fint hotell i centrala Caen. Stora rum , med rent och fräscht badrum. Safe finns. God och riklig frukost. Gångavstånd till många sevärdheter. Vägg i vägg ligger en restaurang med uteservering.

Rumstips: Ta rum mot parken.
Datum för vistelsen: juni 2016
Tack SDGLAMVL
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Ett litet hotell att sova i när man utforskar stora delar av Normandie. Perfekt läge när man ska åka runder för att hinna se så mycket som möjligt. Frukost bestod av allt möjligt dock inte någon varm mat. Receptionen var öppen 24/7. Lätt att hitta parkering. Restauranger runt alla hörn. Lätt att hitta till.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Mikael S
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Ett mycket centralt beläget hotell, nära shopping, sevärdeheter mm. Mysigt rum med utsikt över en park, bra städning varje dag. Mycket hjälpsam och serviceinriktad personal.Engelskspråkig personal. Litet hotell med familjär känsla. Utmärkt frukost. Reste med Ölvemarks Buss.

Datum för vistelsen: maj 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Daroer
Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Var tillsammans med sonen där. Resan var en bussresa med ölvemarks. Ett mysigt litet hotell med en känsla av familjehotell. Mycket välstädade och fina rum. Personalen mycket trevligt och frukosten var ibland de bösta jag upplevt i Frankrika.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack ClaesH_12
Omdömet skrevs 30 maj 2013

Rent och snyggt bra läge mitt i byn.Nära till det mesta.bra och vänlig personal.Rummens storlek bra.Fin frukost buffe
Bar med stort utbud.Lungt och trivsam miljö både ute och inne passade oss i övre medelåldern bra.I och med det centrala läget var det mycket nära till både shopping som det historiska Caen.Bra utbud av restauranger i närområdet.Spårvägen är ett utmärkt färgsätt.

Datum för vistelsen: juni 2012
Tack blekfeter