“Riktigt bra mat och service”
Omdöme om Le Garde Manger

Le Garde Manger
Rankad som nr 23 av 89 Restauranger i Bayeux
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Riktigt bra mat här och service, de hade även öppet senare än många andra restauranger vad jag märkte. De har även den typisk franska öltypen Biere de garde på menyn, vilket kändes kul för en ölnörd som jag själv. Rekommenderas att ta någon av de rätterna markerat med normandie-flagga.

Datum för besöket: juni 2017
Tack MikaelS562
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 515)

Omdömet skrevs 13 juli 2015

Bra vällagad mat i en trevlig miljö till ett överkomligt pris. Trevlig personal, Fick vänta lite på maten men hellre vänta lite extra och få god mat.. Ligger nära Notre-dame.

Datum för besöket: juni 2015
Tack Robert L
Omdömet skrevs 1 juli 2015

Efter en heldagstur i Normandie hamnade vi på denna restaurang. Fick en bra plats i strålande eftermiddagssol. Bra bemötande av personalen trots att vi bara ville ha lite att dricka. Det hela slutade med att vi stannade kvar och åt middag. Bra mat och trevlig betjäning

Datum för besöket: juni 2015
Tack 527petere
Omdömet skrevs 22 maj 2015 från mobil enhet

Bra restaurang i centrum av Bayeux. Super god entrecote.vaken och trevlig personal ett jätte bra ställe att avsluta en hektisk dag på.

Tack odds242
Omdömet skrevs 14 maj 2015 från mobil enhet

Mycket bra matställe. Ligger fint i Bayuex. Väldigt trevlig personal. Hamburgarna är gudomliga. Entrekotten är också mycket bra.
Väl värt ett besök

Tack pobbenr

Resenärer som tittade på Le Garde Manger tittade också på

Besökt Le Garde Manger? Berätta vad du tyckte!