“Bra boende i en fin stad”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Mark B
1 omdöme
“Bra boende i en fin stad”
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Ett riktigt bra ställe att bo för 6 personer i en stad där det händer mycket. Trevlig värd. Perpignans fri och mångfacetterad kulturfestival (verkar vara varje torsdag under sommaren) var en höjdare och också väldigt kul att resa med €1 bussarna till strand och berg. Heja Perpignan.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 25 2017
Thanks Mark for the review.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera