“Bra boende i en fin stad”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
T8670JYma ...
1 omdöme
“Bra boende i en fin stad”
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Ett riktigt bra ställe att bo för 6 personer i en stad där det händer mycket. Trevlig värd. Perpignans fri och mångfacetterad kulturfestival (verkar vara varje torsdag under sommaren) var en höjdare och också väldigt kul att resa med €1 bussarna till strand och berg. Heja Perpignan.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 25 2017
Thanks Mark for the review.
Gloucester, Storbritannien
Omdömet skrevs 13 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera