Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Paris)(Mycket prisvärt!)
Angely Hotel(Paris)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 212 US$/natt.

Hotel Atmospheres(Paris)
Official Site
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Official Hotel Site
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 283 US$/natt.

Hotel Malte - Astotel(Paris)
Official Site
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 238 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 243 US$/natt.

Priceline
Omdömet skrevs 25 april 2018 från mobil enhet

Fräscht och trivsamt hotell med mycket bra frukost. Trevlig och hjälpsam personal. Toppenläge med tunnelbana i närheten och mycket service i trevlig omgivning. Välstädade och fina rum, extra plus för ljudisolerade fönster. Rekommenderas!

Bodde här: april 2018, reste med familjen
2  Tack Christina H
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Jättefint hotell med snäll personal. Utmärkt läge med närhet till bra restauranger och nära till Operan med alla affärer. Roligt inrett hotell med franska färger. Sköna sängar och fint städat. Bra frukost.
Vi kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Sweden_ulrika
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell som kan rekommenderas. Rummen små men välplanerade. Bra dusch och toalett. Fönster mot innergård gjorde att det var tyst och lugnt. Fika serverades varje eftermiddag fritt i lobbyn. Det är kaffe och kaka någon godis och lite frukt. Ett bra initiativ som höjde betyget. Frukosten är väl värd den innehöll det man kan önska.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
2  Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Mycket trevligt hotell, mycket trevlig och hjälpsam personal. Otroligt rent. God och riklig frukost.
Trevligt och centralt område med många restauranger.
Kan varmt rekommendera detta hotell. Skulle gärna bo här igen.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Monica H
Omdömet skrevs 26 december 2016

Jättebra hotell, med mycket bra läge i Paris! Prisvärt för en storstad, bra hotellfrukost och extra plus för gratis fika på em, även om utbudet av tilltugg var rätt begränsat.
Hotellet kan varmt rekommenderas och om vi kommer tillbaka kan vi tänka oss att bo där igen.
Kul färgsättning i trikolorens färger. Rummen var lite små och de gemensamma ytorna för frukost enkla.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Maxlju67