Omdömet skrevs 12 februari 2018

Jättefint hotell med snäll personal. Utmärkt läge med närhet till bra restauranger och nära till Operan med alla affärer. Roligt inrett hotell med franska färger. Sköna sängar och fint städat. Bra frukost.
Vi kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Sweden_ulrika
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell som kan rekommenderas. Rummen små men välplanerade. Bra dusch och toalett. Fönster mot innergård gjorde att det var tyst och lugnt. Fika serverades varje eftermiddag fritt i lobbyn. Det är kaffe och kaka någon godis och lite frukt. Ett bra initiativ som höjde betyget. Frukosten är väl värd den innehöll det man kan önska.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
2  Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Mycket trevligt hotell, mycket trevlig och hjälpsam personal. Otroligt rent. God och riklig frukost.
Trevligt och centralt område med många restauranger.
Kan varmt rekommendera detta hotell. Skulle gärna bo här igen.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Monica H
Omdömet skrevs 26 december 2016

Jättebra hotell, med mycket bra läge i Paris! Prisvärt för en storstad, bra hotellfrukost och extra plus för gratis fika på em, även om utbudet av tilltugg var rätt begränsat.
Hotellet kan varmt rekommenderas och om vi kommer tillbaka kan vi tänka oss att bo där igen.
Kul färgsättning i trikolorens färger. Rummen var lite små och de gemensamma ytorna för frukost enkla.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Maxlju67
Omdömet skrevs 12 september 2016

Mycket trevligt hotell. Bra avstånd till det mesta, bla Operan, Louvren, tunnelbanestationen.
Tillmötesgående personal.
Vi bodde överst och ut mot vägen. Ganska hårt trafikerad väg, men så fort du stängde balkongdörrarna så hördes inte trafiken.
De bjuder på kakor/bakelser i lobbyn med kaffe, te, vatten.
Mini baren på rummet, som innehöll vatten, läsk, juice, fylldes på dagligen utan kostnad.
Bra frukost med ganska stort utbud.
Dock hade korridoren en udda doft, som tack och lov inte följde med in på rummet.
Helt klart prisvärt hotell!

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
5  Tack Camilla B