“Bäst”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Montmartre
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett underbart läge i Montmatre. Denna dag kunde vi tyvärr inte sitta ute och njuta av den vackra utsikten utan fick sitta inne vilket också är riktigt mysigt. Suverän ravioli, löksoppa och osttallrik. Mycket mycket nöjda

Tack marie K

Omdömet skrevs 7 november 2015 från mobil enhet

Vi åt kyckling med citron-risotto som smakade mycket bra. Uteplatsen har härlig utsikt. Servicen var bra, men inget speciellt

Tack amarica
Omdömet skrevs 10 september 2015 från mobil enhet

Ljuvligt ställe med god mat, dryck och service.
Vi smakade ost- samt charkuteritallrik samt gott vin till.
Upplev när skymningen lägger sig över Paris från denna uteservering.

Tack 042_J
Omdömet skrevs 26 april 2015

utsikten över Paris är fantastiskt slående och maten är ok men inte mer. Raviolin mycket god och creme bruleen, men dagens rekommendation kan sakna finess.

Tack Honsomgillarbramat
Omdömet skrevs 5 april 2015 från mobil enhet

Härlig uteservering i solen på tidig eftermiddag. Maten var utmärkt och sällskapet var fantastiskt! Rekommenderas!

1  Tack Felix R

Resenärer som tittade på Relais De La Butte tittade också på

Paris, Ile-de-France
Paris, Ile-de-France

Besökt Relais De La Butte? Berätta vad du tyckte!