“Bästa✨”
Omdöme om Paris Picnic - STÄNGD

Paris Picnic
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

En liten bil levererade vår picknick till bestämd plats och tid. Chauffören pratade engelska och guidade oss rätt för bästa stället i parken vi valt. Heeelt fantastiskt god mat och dryck och en tunnare filt att sitta på. Vi orkade inte äta upp allt så det snålades inte på mängden mat heller. Min absolut bästa upplevelse av vistelsen i Paris.

Datum för besöket: september 2016
Tack Sandra B

Omdömet skrevs 6 maj 2016

Mat, champagne och service var perfekt och leverades i tid. Vi var fyra par som avnjöt en utsökt lunch i parken. Perfekt att det också ingick plastpåsar o tyg att sitta på.
Vi orkade inte äta upp allt det goda men delade med oss till några hungriga själar i parken.

Datum för besöket: maj 2016
Tack AnnikaE
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 5 april 2016

Fantastisk idé och bra service. När solen visas i Paris, är det en mycket smart och romantisk sätt att ha middag utomhus!

1  Tack Pierre D
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.fr. Visa original
Omdömet skrevs 9 november 2015 från mobil enhet

Vi hade picnic med champange innan vi skulle upp i eifeltornet. Mycket bra val ville det visa sig. Vi var mättast, lugnast, och fnittrigast i kön!

Datum för besöket: november 2015
3  Tack Onskan
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Supergod mat serverat på ett romantiskt vis. Trevlig personal som levererade picnic-påsen. Vi är jättenöjda och jättemätta!

Datum för besöket: oktober 2015
1  Tack Frida K