“Bästa✨”
Omdöme om Paris Picnic

Paris Picnic
Rankad som nr 32 av 17 746 Restauranger i Paris
Omdömet skrevs september 17 2016 från mobil enhet

En liten bil levererade vår picknick till bestämd plats och tid. Chauffören pratade engelska och guidade oss rätt för bästa stället i parken vi valt. Heeelt fantastiskt god mat och dryck och en tunnare filt att sitta på. Vi orkade inte äta upp allt så det snålades inte på mängden mat heller. Min absolut bästa upplevelse av vistelsen i Paris.

Tack Sandra B

Omdömet skrevs maj 6 2016

Mat, champagne och service var perfekt och leverades i tid. Vi var fyra par som avnjöt en utsökt lunch i parken. Perfekt att det också ingick plastpåsar o tyg att sitta på.
Vi orkade inte äta upp allt det goda men delade med oss till några hungriga själar i parken.

Tack AnnikaE
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs april 5 2016

Fantastisk idé och bra service. När solen visas i Paris, är det en mycket smart och romantisk sätt att ha middag utomhus!

1  Tack Pierre D
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.fr. Visa original
Omdömet skrevs november 9 2015 från mobil enhet

Vi hade picnic med champange innan vi skulle upp i eifeltornet. Mycket bra val ville det visa sig. Vi var mättast, lugnast, och fnittrigast i kön!

3  Tack Onskan
Omdömet skrevs oktober 10 2015 från mobil enhet

Supergod mat serverat på ett romantiskt vis. Trevlig personal som levererade picnic-påsen. Vi är jättenöjda och jättemätta!

1  Tack Frida K

Resenärer som tittade på Paris Picnic tittade också på

Besökt Paris Picnic? Berätta vad du tyckte!