“Mat och service en katastrof”
Omdöme om Le Ciel de Paris

Le Ciel de Paris
Rankad som nr 2 221 av 18 703 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Montparnasse

Mat och service en katastrof. Om man betalar över 350 Euro Och för en exklusiv middag för 2 personer förväntar man sig att mat och service är bra. Köttet
var tort och smaklöst (bara värmt upp) Personalen är stressade och otrevliga. Restaurangen har ingen kläd kod, bordet bredvid satt en familj med badshorts och strandskor. Utsikten är fantastiskt. Detta är ytterligare en bekräftelse på restauranger med bra utsikt har ofta låg kvalitet på mat och service. Rekommenderar att inte att att äta här. Beställ bara en drink och njut av utsikten.

Datum för besöket: september 2020
Tack Norrlands-Guld
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 946)

Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Redan när man kliver ur hissen så slås man av den magiska utsikten över Paris med Eiffeltornet i centrum.

Servicen är otroligt bra och maten är helt magnifik. Definitivt värt ett besök om man vill se Paris från sin bästa sida men slippa hysterin med alla turister.

Datum för besöket: april 2018
Tack Tillaeus
Omdömet skrevs 14 maj 2016 från mobil enhet

På 56:e våningen i Tour Montparnasse finns denna bar och restaurang med en vidunderlig utsikt över Paris vid klart väder. Jag har inte ätit här men flera gånger varit i baren med mindre och större sällskap. Trevig service även om det tar litet tid.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Ulf K
Omdömet skrevs 22 september 2015

God mat och ännu bättre utsikt - åk hit upp i solnedgången. Restaurangen ligger i Montparnasse-tornet och ger en fantastisk vy över Paris. Våra lammkotletter var precis lagom stekta, och det fanns en rad lockande desserter att välja bland. Lite trög serveringspersonal och aningen dyrt, jämfört med andra krogar i Paris.

Datum för besöket: september 2015
Tack Lesvacances2011
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Efter 30 minuters väntan på att få beställa, och helt utan varken vatten eller bröd, reste jag mig upp för att hämta en servitör. McDonalds personal har bättre servicesinne än detta. Därefter fick de upp tempot. Hummersoppan till förrätt var bra, Seabream till huvudrätt bra, och en gigantisk Creme brule medförde proppmätthet. Utsikten från 56:e våningen mot Eiffeltornet är magisk. Prisvärt - nja, 68 EUR för en trerätters är ok.

Datum för besöket: juli 2015
Tack 354michaelu

Resenärer som tittade på Le Ciel de Paris tittade också på

Paris, Ile-de-France
Paris, Ile-de-France

Besökt Le Ciel de Paris? Berätta vad du tyckte!