“Helt ok mat”

58 Tour Eiffel Restaurant
Boka med
58 Tour Eiffel Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 233 av 20 174 Restauranger i Paris
Kök: Franskt, Modernt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Gros-Caillou
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Maten var helt ok. 3 rätter med schysst utsikt för 500 kr. Det bästa med att förköps/ boka bord till lunch/ middag är att man har hissbiljett till första våningen så du slipper stå i kö

Datum för besöket: mars 2018
Tack HegeMaple

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi hade köpt en guidad tur. Väl värt pengarna. Vi gick förbi de långa köerna och hade en kunnig och engagerad guide. Vi var fyra i vårt sällskap.

Datum för besöket: juni 2017
Tack UlrikaMi
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Vi åt här precis i skymningen. Mysigt, speciellt om man sitter precis vid fönstret med fantastisk utsikt.
Personalen var lite stressad och kanske lite ofokuserad, men maten var väldigt god och i sin helhet var upplevelsen bra. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Niclas R
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang halvvägs upp. Mycket god mat och bra service! Lite störande med fotograf som gick runt och ville ta kort och sälja, kändes aningen påträngande och svårt att säga nej...

Datum för besöket: april 2017
Tack AnnikaA758
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Jag rekommendera att ni köper er för tur i köerna. Det är långa köer och det tar tid idag det var väntetider på 2 timmar innan man ens kommit upp i tornet sen är där köer till hissarna till de olika våningarna.
Det är typ en halv dags utflykt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack robertdR3161JO

Resenärer som tittade på 58 Tour Eiffel Restaurant tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt 58 Tour Eiffel Restaurant? Berätta vad du tyckte!