“Helt ok mat”
Omdöme om 58 Tour Eiffel

58 Tour Eiffel
Boka med
58 Tour Eiffel har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 211 av 18 857 Restauranger i Paris
Kök: Franskt, Modernt
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Eiffeltornet/Hôtel des Invalides
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Maten var helt ok. 3 rätter med schysst utsikt för 500 kr. Det bästa med att förköps/ boka bord till lunch/ middag är att man har hissbiljett till första våningen så du slipper stå i kö

Tack HegeMaple

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi hade köpt en guidad tur. Väl värt pengarna. Vi gick förbi de långa köerna och hade en kunnig och engagerad guide. Vi var fyra i vårt sällskap.

Tack UlrikaMi
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Vi åt här precis i skymningen. Mysigt, speciellt om man sitter precis vid fönstret med fantastisk utsikt.
Personalen var lite stressad och kanske lite ofokuserad, men maten var väldigt god och i sin helhet var upplevelsen bra. Väl värt ett besök.

Tack Niclas R
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang halvvägs upp. Mycket god mat och bra service! Lite störande med fotograf som gick runt och ville ta kort och sälja, kändes aningen påträngande och svårt att säga nej...

Tack Annika A
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Jag rekommendera att ni köper er för tur i köerna. Det är långa köer och det tar tid idag det var väntetider på 2 timmar innan man ens kommit upp i tornet sen är där köer till hissarna till de olika våningarna.
Det är typ en halv dags utflykt.

Tack Robert d

Resenärer som tittade på 58 Tour Eiffel tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt 58 Tour Eiffel? Berätta vad du tyckte!