“Dyrt men gott”

Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Champs-Élysées
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang med bra kvalité på maten. Inte så stora portioner. Ganska nonchalant service men bartendern var trevlig. Höga priser på maten!

Tack Omid A

Omdömet skrevs 8 april 2016 från mobil enhet

Var där en fredagkväll, fullt men inte kaotiskt. Servitrisen var nonchalant enligt normal fransk manér, men glömde konsekvent delar av beställningen. Maten var överprisad men okej. Riktigt turist-hak som tappat sin tidigare genuina charm. Kan tillägga att mitt sällskap var en äkta Parisare som vart där massa gånger innan, och nu sa han bara att "vi sätter ett kryss över detta, aldrig igen".

1  Tack Linda L
Omdömet skrevs 10 februari 2016

Klassiskt ställe med bra service. Kan kännas lite stressigt vid lunch. Man behöver inte vara uppklädd men känner sig lite mer bekväm om man har tänkt till lite med sin klädsel.

Tack Johan A
Omdömet skrevs 8 december 2015

Varje gång jag är i Paris bokar jag bord för lunch på denna resturang. Stämningen och inredningen är fantastisk. Maten är också mycket bra. Spicy Thai Beef och salladen till förrätt, samt skaldjursrisotton är några av favoriterna.

Tack Martini1982
Omdömet skrevs 16 september 2015 från mobil enhet

Otroligt fin och mysig restaurang, men tyvärr så var maten var en besvikelse. Kycklingen var torr och smaklös. Servicen var bra men långsam och det var mer fokus på vissa gäster än andra...
Dyrt behöver nödvändigtvis inte innebära att maten är därefter!

Tack Antonioli33

Resenärer som tittade på L'Avenue tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt L'Avenue? Berätta vad du tyckte!